از سرمایه گذاران و کارآفرینان استقبال کنید

رئیس جمهور با ذکر اوصاف و ظرفیت های استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در گام ابتدایی باید از تمام ظرفیت های استان استفاده شود و از سرمایه گذاران و کارآفرینان برای ایجاد اشتغال استقبال کنید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 “سید ابراهیم رئیسی” شامگاه جمعه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: وقتی حمایت از سرمایه گذاری شکل واقعی بخود گیرد و مورد اهتمام جدی مدیران واقع شود قطعا شخص سرمایه گذار و فعال اقتصادی با میل و رغبت به میدان کار خواهد آمد و نتایج ملموسی را در ایجاد اشتغال و رشد تولید از خود برجا خواهد گذاشت.

 

او افزود: سرمایه گذاران نباید سرمایه گذاران احساس کنند.

وی همچنین به وضعیت صنایع استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: براساس گزارش‌های داده شده صنایع استان بخشی نیمه فعال و بخشی تعطیل هستند که باید در این خصوص نیز چاره‌ای اندیشیده شود، چرا که صنعت وصنایع زیربنایی است که ایجاد شده و باید از این ظرفیت در راستای تقویت معیشت و تولید استفاده مطلوب شود.

آقای رئیسی ادامه داد: اگر مدیران به ظرفیت‌های خالی و معطل مانده صنایع استان توجه جدی داشته باشند و در راستای رفع مشکلات آن اقدامات عاجلی را انجام دهند بدون شک با رفع مشکل یک کارخانه و یا کارگاه تولیدی زمینه اشتغال در استان فراهم خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش از سخنان خود گفت: احساس مردم، شاخص مهمی برای مدیران و مسئولان است. مسئولان و وزیران با مطالعه درباره استان سیستان وبلوچستان به آن سفر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بیان اوصاف استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: این استان، استانی است غنی با مردمی محروم، استانی چهارفصل، اما از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و ۱۰ درصد بیکاری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه جهادسازندگی به زودی احیاء می شود، افزود: جهاد سازندگی برای آباد کردن روستاها و مکمل کشاورزی خواهد بود. ما به روحیه جادی نیاز داریم.

رئیس دولت سیزدهم گفت: هیچ مدرسه کپری یا کانکسی در استان کهگیلویه وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: از فردا استاندار و مسئولان وزارت راه و بنیاد مسکن موضوع مدارس کپری را خارج نوبت پیگیری کنند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =