رونمایی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی

سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب «برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور رئیس این دانشگاه، معاونان، مدیران و رؤسای مراکز سازمان مرکزی دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مراسم رونمایی از سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه پنج‌ساله راهبردی عملیاتی، امروز در حاشیه هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق سند دانشگاه اسلامی و سایر اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری تهیه و تدوین شده است.

هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان، مدیران و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

رونمایی از برنامه پنج ساله راهبردی، عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه برنامه اقدام بسته‌های کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی»، «ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی»، «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی»، «ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسأله»، «پیشرفت علمی مرجعیت‌ساز و تمدن آفرین»، «ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی»، «بهره‌وری و پایداری اقتصادی»، «دستیابی به سازمان یادگیرنده»، «تحول در فرهنگ سازمانی» و «فعالیت منسجم و هم‌افزای شبکه‌ای» توسط ریاست دانشگاه، معاونان و مدیران سـازمان مرکزی از جمله برنامه‌های اولین روز این جلسه است.

همچنین تبیین کارنامه فرهنگی واحد‌های دانشگاهی و فرآیند صدور آن، تقدیر از واحد‌های دانشگاهی با درجه عالی و خیلی خوب بر اساس کارنامه فرهنگی، تبیین نتایج کارنامه فرهنگی واحد‌های دانشگاهی بر اساس وضعیت آن‌ها و ارائه گزارش‌های اجمالی فعالیت کارگروه‌های استانی درخصوص مسائل و چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها از جمله مواردی است که در دستورکار دومین روز هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

بحث و تبادل نظر درخصوص موضوع منابع انسانی، مسائل مرتبط با پذیرش دانشجو، توسعه رشته‌ها، موضوعات مرتبط با اعضای هیئت علمی و… نیز در دومین روز اجلاس با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

طهرانچی، معاونان و جمعی از رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها، پیش از آغاز هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی با آرمان‌های قهرمانان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند؛ همچنین از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی فناوری و دانش بنیان واحد علوم و تحقیقات که در حاشیه هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی برپا شده است، بازدید کردند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =