ثبت اقدامات کادر درمان در تاریخ ایثارگری کشور

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اقدامات پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا در تاریخ ایثارگری کشور ثبت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: در تمامی ایام شیوع کرونا سعی کردیم تمام مقررات بهداشتی و شیوه‎نامه‌ها در مسجد مقدس جکران رعایت شده و سلامت مردم را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: باز هم، هر نوع کار و همکاری که نیاز باشد حاضریم انجام دهیم و در امر سلامت جامعه بکوشیم.

رحیمیان تصریح کرد: از حرکت جهادی دولت که در امر واکسیناسیون نهایت تلاش را داشتند قدردانی می‌کنم و این اقدام جهادی شما موجب شد تا موضوع واکسیناسیون مردم انجام شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: پزشکان و پرستاران و کادر درمان در این عرصه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند و با تمام وجود در عرصه مقابله با این ویروس وارد شدند که در تاریخ ایثارگری کشور ثبت شد.

وزیر بهداشت: واکسیناسیون، مهم‌ترین گام برای مقابله با کرونا 

وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای مقابله با کرونا در دنیا به اجماع رسیده‌اند که واکسیناسیون، مهم‌ترین گام است.

وی افزود: تا کنون حدود ۱۰۰ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده و تا ۹ آذرماه به حدود ۱۶۰ میلیون دُز خواهد رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نمی‌دانم حکم شرعی گروه‌های ضدواکسن چیست، اما همه متخصصان، واکسیناسیون را برای سلامت مردم واجب می‌دانند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: کادر درمان صحنه فراموش نشدنی را در تاریخ رقم زد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان گفت: برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانید در عرصه سلامت مردم نقش مؤثر داشته باشید.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری افزود: اسلام در رابطه با مقوله سلامت، ارزش و بهای بسیاری قائل است و همان‌طور که بر امر سلامت روح تأکید دارد بر سلامت جسم افراد نیز تأکید بسیاری دارد.

وی ادامه داد: شرایطی در جهان به دلیل کرونا ایجاد شده که این امر خیلی از معادلات را بهم ریخته؛ آموزش، پژوهش، کسب و کار مردم و سبک زندگی مردم تحت تأثیر قرارگرفته، که این مختص کل جهانیان است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان گفت: به سهم خودم از تلاش‌های کادر درمان، پزشکان و پرستاران که خالصانه و مخلصانه در این راستا تلاش کردند قدردانی می‌کنم و از سوی دیگر به روح پرفتوح شهدای سلامت که جان خود را در این عرصه گذاشتند درود می‌فرستم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور نیرو‌های جهادی در مراکز درمانی گفت: شاهد بودیم که در رابطه با این بیماری افرادی حتی حاضر نبودند در کنار بیمار خود باشند، اما پزشکان، پرستاران و نیرو‌های جهادی با تمام وجود و بی ادعا وارد میدان شده و یک صحنه فراموش نشدنی را در تاریخ رقم زدند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: با آمدن دولت جدید حرکت‌های بسیار خوبی رقم خورده که دشمنان در این عرصه حتی باور نمی‌کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شما و مجموعه کادر پزشکی بتوانید در این گام موفق باشید و روزی فرابرسد که تمام مراکز علمی فعال‌تر شده و از سوی دیگر در راستای خدمات دهی به مردم گام بردارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های معنوی و مذهبی و همچنین دینی می‌تواند نقش مؤثری در نشاط معنوی جامعه داشته باشد، که امیدواریم در این زمینه شاهد پویاتر شدن برنامه‌ها و جلسات مذهبی و همچنین سلامت روحی و جسمی مردم باشیم.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =