آتش بازی لیورپول در زمین واتفورد

در رقابت های لیگ برتر انگلیس، دیشب لیورپول با ۵ گل میزبانش واتفورد را درهم کوبید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 در آغاز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، چلسی با یک گل در زمین برنت فورد به برتری رسید، لیورپول ۵ – صفر میزبانش واتفورد را درهم کوبید، منچسترسیتی با ۲ گل بر برنلی پیروز شد، لستر ۴ به ۲ منچستریونایتد را از پیش روبرداشت، استون ویلا ۲ به ۳ مغلوب ولورهمپتون شد، نوریچ و برایتون بدون گل مساوی شدند و ساوتهمپتون با ۱ گل لیدز را شکست داد. در بازی‌های امروز اورتون با وستهام و نیوکاسل با تاتنهام روبرو می‌شود.

در ادامه هفته هشتم بوندسلیگای آلمان، دورتموند ۳ به ۱ ماینتس را شکست داد، فرانکفورت ۱ به ۲ مغلوب هرتابرلین شد، فرایبورگ و لایپزیش ۱-۱ مساوی شدند، بوخوم با یک گل در زمین گریتر فورت به برتری رسید، یونیون برلین ۲ به صفر ولفسبورگ را برد و دیدار مونشن گلادباخ با اشتوتگارت ۱-۱ مساوی خاتمه یافت. امروز در آخرین بازی‌های هفته، بایرلورکوزن میزبان بایرن مونیخ است و آگزبورگ پذیرای آرمنیا بیله فلد خواهد بود.

در نخستین بازی‌های هفته هشتم سری آ ایتالیا، دیشب میلان درحالی که تا دقیقه ۶۰ با دو گل از میهمانش ورونا عقب بود ۳ – ۲ ازسد حریف گذشت، لاتسیو ۳ – ۱ اینتر را با شکست بدرقه کرد و اسپتزیا ۲ به ۱ سالرنیتانا را از پیش رو برداشت. امروز در ادامه این بازی‌ها، کالیاری با سامپدوریا، امپولی با آتالانتا، جنوا با ساسولو، اودینزه با بولونیا، ناپولی با تورینو و یوونتوس با رم به مصاف هم می‌روند.

و هفته نهم رقابت‌های لیگای اسپانیا دیشب با دو بازی آغاز شد که سوسیداد با یک گل مایورکا را شکست داد و لوانته و ختافه بدون گل مساوی شدند.

امروز چهار بازی دیگر برگزار می‌شود که طبق برنامه، رایو وایه کانو با الچه، سلتاویگو با سویا، ویارئال با اوساسونا و بارسلونا با والنسیا مسابقه می‌دهند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =