اجرای عملیات بردبلند توسط پهپاد سیمرغ

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، گفت: پهپاد ایرانی سیمرغ در ادامه این رزمایش با استفاده از بمب‌های هوشمند و نقطه‌زن ایرانی، اهداف خود را در آب‌های دوردست مورد حمله و اصابت قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از ستاد تبلیغات رزمایش، در ادامه رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، دریادار سید محمد موسوی سخنگوی این رزمایش گفت: پهپاد بومی سیمرغ نیروی دریایی ارتش موفق به انهدام یک هدف متحرک شناوری در آب‌های دوردست با استفاده از بمب‌های هوشمند و نقطه‌زن تماما ایرانی شد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ افزود: اجرای عملیات گشت و شناسایی شبانه توسط پهپاد سیمرغ و همچنین پهپاد‌های یسیر نیروی دریایی ارتش نیز از جمله دیگر اقدامات اجرا شده در این مرحله از رزمایش ذوالفقار ارتش بود.

دریادار موسوی در ادامه به نقش جوانان و نخبگان کشور در توسعه توانمندی‌های دفاعی اشاره و خاطرنشان کرد: آرایه‌های دفاعی پر ترکیبی که امروز در ارتش برای مقابله با دشمنان تدارک دیده شده است، همگی به دست متخصصان جوانی به وجود آمده که در سازمان‌های نیرو‌های مسلح و دیگر سازمان‌ها مشغول جهاد علمی و تحقیقاتی هستند و امروز نیز در طلیعه گام دوم انقلاب هزاران نفر از این جوانان و نیرو‌های نخبه مجاهدانه برای اعتلای نام ایران اسلامی در تلاش هستند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =