تکذیب خبر پلمب فدراسیون ژیمناستیک

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: اخبار منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها در خصوص پلمب فدراسیون ژیمناستیک را تکذیب می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

علیرضا عاصم‌یوسفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما افزود: از آن جا که زهرا اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را برعهده ندارد وی از نظر ما یک بهره‌بردار محسوب می‌شود و تاکنون به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده است. متاسفانه در برخی اخبار مندرج در رسانه‌ها اعلام شده که فدراسیون پلمب شده است در صورتی که ما بهره بردار را از ادامه فعالیت در مجموعه اداری منع کرده ایم، هم اکنون درب خانه ژیمناستیک به روی ورزشکاران باز است البته سیستم سرمایشی و گرمایشی نیاز به تعمیرات داشت که در حال انجام آن هستیم.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: ادامه همکاری و حضور این بهره بردار در مجموعه فدراسیون و سالن تمرین شیرودی غیرقانونی بود چرا که آن‌ها هیچ قرارداد جدیدی با ما ثبت نکرده بودند و در این مدت اگر در زمان تمرین اتفاقی برای ژیمناست‌ها می‌افتاد از نظر حقوقی شرکت توسعه و وزارت ورزش مقصر بود و باید پاسخ می‌داد.
عاصم‌یوسفی گفت: تا زمانی که بهره بردار یا رئیس فدراسیون جدید با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای این مجموعه‌ها که در اختیار فدراسیون ژیمناستیک بود، قرارداد جدید ببندد همکاران‌مان در مجموعه انقلاب و شیرودی این اماکن را مدیریت خواهند کرد، چرا که ورزش نباید تعطیل شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر فدراسیون‌های ورزشی با شرکت توسعه قرارداد همکاری دارند؟ اظهارداشت: بله، همه فدراسیون در طول‌ها هفته‌های اخیر با حضور در محل شرکت توسعه و تشکیل جلسه در خصوص اماکنی که در اختیار دارند تعیین وضعیت کردند شاید برخی از آن‌ها بدهکار باشند، اما تکلیف‌شان روشن است و تعهدات حقوقی دارند، فهرست برخی از فدراسیون‌ها و بهره برداران بدهکار در اختیار وزارت ورزش است و قرار شد وزارتی‌ها از بودجه اختصاصی این فدراسیون‌ها بدهی‌شان را کسر و به حساب شرکت توسعه واریز کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: زهرا اینچه درگاهی بهره برداری است که قراردادش با شرکت توسعه به پایان رسید و برای تعیین وضعیت هیچ اقدامی نکرده است و با وجود چنین شرایطی می‌خواهد فعالیت هم داشته باشد که این امر غیرقانونی است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =