بازدید رئیس جمهور از محله هرندی تهران

رئیس‌جمهور امروز در محله هرندی تهران حضور یافت و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز (جمعه، ۱۲ آذر) در محله هرندی تهران حضور یافت و از نقاط مختلف این محله بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید در گفت‌وگوی چهره به چهره و صمیمی با ساکنان در جریان نگرانی‌های آنان و مشکلات محله قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پس از شنیدن سخنان تعدادی از ساکنان محله هرندی با اشاره به اینکه این منطقه از محله‌های قدیم تهران و دارای مردمانی نجیب و شریف است، گفت: دولت وظیفه خود می‌داند برای بهبود و اصلاح وضعیت مناطق تلاش کند و با تقویت امکانات و زیرساخت‌های شهری محیط و شرایط مناسبی را برای ساکنان آن فراهم کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اقدامات ارزنده بسیج در رسیدگی به فقرا و محرومان، استفاده از ظرفیت بسیج را برای بازسازی و اصلاح وضعیت این محله‌ها ضروری دانست.

در این بازدید شماری از ساکنان محله هرندی از نزدیک دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه رسیدگی و تکمیل زیرساخت‌های شهری، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر خواستار شدند.

رئیس جمهور در جریان بازدید سرزده از محله هرندی تهران با حضور جداگانه در منزل شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی با والدین و خانواده این شهیدان عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.

شهید محمد فاتحی پیکانی در سن ۱۹ سالگی در عملیات والفجر یک و شهید غضنفر فاتحی در سن ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =