فوت دو تن در انفجار ساختمان در قلعه مرغی +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن دو نفر در پی وقوع انفجار شدید در یک ساختمان در قلعه مرغی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ١٨:۴۴ دقیقه امشب یک مورد حادثه انفجار شدید در یک ساختمان در محله قلعه مرغی، خیابان زمزم، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نخستین ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل رسید، گفت: در محل مشاهده شد که در ملک حدودا ٢٠٠ متری و دو طبقه حادثه رخ داده است. طبقه اول این ساختمان محلی برای شارژ و نگهداری سیلندر استفاده می‌شده و چندین سیلندر کوچک و بزرگ اکسیژن، استیلن و مواد اینچنینی در محل نگهداری وجود داشتند.

ملکی ادامه داد: دلیل وقوع انفجار از سوی کارشناسان در حال بررسی است. در این محل به یکباره انفجار شدیدی رخ داده و باعث تخریب همکف، بخشی از طبقه دوم شده و مغازه مجاور نیز کاملا تخریب شده است. شیشه های چندین ساختمان مقابل و کناری ملک نیز شکسته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: برخی افراد می‌گفتند که امروز نخستین روز کار این کارگاه بوده است. متاسفانه بر اثر انفجار حریق جزئی ایجاد شده بود که توسط آتش نشانان اطفا شد.

وی با اشاره به انجام عملیات جستجو و نجات بیان کرد: متاسفانه دو نفر که زیر حجم زیادی آجر و خاک مدفون شده بودند از زیر آوار بیرون آورده شدند و مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. یک آقا هم در طبقه بالایی حضور داشته که با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نیروها در حال ایمن سازی محل و کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =