۵۰ حمله هوایی در یک شبانه روز به یمن

جنگنده‌های متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ مرتبه استان «شبوه» یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته حملات هوایی خود به نقاط مختلف استان «شبوه» را بیش از پیش تشدید کردند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های یمنی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بار‌ها مناطق مختلف شبوه را بمباران کرده‌اند. گفته می‌شود که تنها منطقه عسیلان در شبوه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بار توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شده است.

تشدید حملات تجاوزکارانه سعودی به مناطق مسکونی یمن پس از آن صورت گرفت که روز گذشته یمنی‌ها موفق شدند یک کشتی نظامی امارات را توقیف کنند. سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این کشتی پس از ورود غیرقانونی به آب‌های یمن شناسایی و توقیف شد. این کشتی به منظور انجام اقدامات خصمانه به آب‌های یمن ارسال شده بود.

یحیی سریع در ادامه نیز اظهار داشت: هدف از ارسال این کشتی اماراتی حامل تسلیحات به یمن هدف قرار دادن امنیت و ثبات این کشور بوده است. جزئیات کامل عملیات توقیف کشتی نظامی امارات را در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مفصل اعلام می‌کنیم.

در همین ارتباط، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» ضمن موفقیت آمیز توصیف کردن عملیات توقیف کشتی نظامی امارات، گفت: این عملیات حقیقتاً بی سابقه بود و در چارچوب مقابله با تجاوزگری عربستان سعودی و متحدانش انجام شد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =