بایرن مونیخ همچنان درصدر باقی ماند

در ادامه هفته نوزدهم بوندس لیگای آلمان، دیشب بایرن مونیخ با درخشش ستاره لهستانی خود، ۴ به صفر میزبانش کلن را درهم کوبید و با ۴۶ امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رابرت لواندوفسکی سه گل و کورِنتین تولیسو یک گل برای بایرن در این بازی به ثمررساند.

در دیگر بازی‌های دیروز، ماینتس با یک گل بر بوخوم پیروز شد، یونیون برلین ۲-۱ ازسد هوفنهایم گذشت. لایپزیش با ۲ گل در زمین اشتوتگارت به برتری رسید. ولفسبورگ و هرتابرلین بدون گل مساوی شدند و گلادباخ در خانه ۱ به ۲ مغلوب بایرلورکوزن شد.
امروز در آخرین بازی‌های هفته، آگزبورگ با فرانکفورت و آرمینیا بیلفلد با گریتر فورت مسابقه می‌دهند.

در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، تیم صدرنشین منچسترسیتی با یک گل چلسی رده دومی را شکست داد و ۵۶ امتیازی شد. تک گل سیتیزن‌ها را کوین دی بروینه به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌های دیروز، استون‌ویلا و منچستریونایتد به تساوی ۲-۲ رسیدند. نوریچ ۲ – ۱ از سد اورتون گذشت. نیوکاسل و واتفورد ۱ – ۱ مساوی شدند و ولورهمپتون ۳ – ۱ مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسید.
امروز هم وستهام با لیدز و لیورپول با برنت فورد به مصاف هم می‌روند.

در ادامه هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا، دیشب یوونتوس دو به صفر اودینزه را شکست داد و در رده پنجم جدول ۴۱ امتیازی شد. پائولو دیبالا و وِستون مک کِنی، زننده گل‌های یووه در این بازی بودند.
در دیگر بازی‌ها، سامپدوریا در زمین خود ۲ – ۱ به تورینو باخت و سالرنیتانا هم در خانه ۳ – ۰ نتیجه را به لاتسیو واگذار کرد.
در همین چارچوب امروز ساسولو با ورونا، ونتزیا با امپولی، رم با کالیاری و آتالانتا با اینترِ صدر جدولی دیدار می‌کنند.

در آغاز مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی اسپانیا، دیشب مایورکا ۲-۱ از سد اسپانیول گذشت. کادیس در ضربات پنالتی ۴-۲ خیخون را شکست داد. رایو وایه‌کانو ۲ – ۱ خیرونا را از پیش رو برداشت و دیدار بتیس با سویا به علت رفتار ناشایست هواداران بتیس، به جنجال کشیده شد و نیمه کاره ماند.

اما امشب دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در دیدار پایانی سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می‌روند؛ و از هفته بیست ویکم لیگای اسپانیا هم امشب یک بازی برگزار می‌شود که طبق برنامه، الچه در خانه پذیرای ویارئال است.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =