اعزام هیئت ویژه کمیسیون امنیت‌ ملی به سراوان برای بررسی حادثه تروریستی

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از اعزام هیئتی ویژه از این کمیسیون به سراوان برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اخیر خبر داد.

خبر طبس:سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از اعزام هیئتی ویژه از این کمیسیون به سراوان برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی  از اعزام هیئتی از این کمیسیون به شهرستان سراوان خبر داد و گفت: در پی حادثه تروریستی در سراوان و کشته و مجروح شدن ۴ تن از مأموران نیروی انتظامی در پاسگاهی در شهرستان سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان، قرار شد به زودی هیئت ویژه‌ای از این کمیسیون به منطقه محل حادثه اعزام شود.

وی به تشریح جزئیات سفر این هیئت ویژه به منطقه اشاره کرد و افزود: قرار است این هیئت ویژه حادثه اخیر تروریستی سراوان را مورد بررسی و تحلیل قرار داده و ابعاد آن را برای جلوگیری از وقوع حوادث بعدی احتمالی مورد ارزیابی کارشناسی قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده تا این هیئت گزارشی از سفرش به منطقه حادثه‌دیده سراوان تهیه و تدوین کرده و آن را به هیئت‌رئیسه این کمیسیون ارائه دهد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =