جزییاتی از سقوط هواپیمای ملخی نیروی انتظامی با ۷ سرنشین/ کشف لاشه بعد از گذشت ۱۳ ساعت

این هواپیمای توربوکرافت متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) حوالی کرمان و زاهدان (۱۲۰ کیلومتری مانده به زاهدان) سقوط کرد.

خبر طبس:این هواپیمای توربوکرافت متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) حوالی کرمان و زاهدان (۱۲۰ کیلومتری مانده به زاهدان) سقوط کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،حوالی ساعت ۱۹ شنبه شب یک فروند هواپیمای ملخی متعلق به نیروی انتظامی با ۷ سرنشین که در مسیر تهران به زاهدان به خلبانی سرهنگ فرخی در حال پرواز بود در حوالی کرمان از رادار محو شد. بعد از گذشت ۱۳ ساعت لاشه هواپیمای ناجا کشف شد. این هواپیمای توربوکرافت متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) حوالی کرمان و زاهدان (۱۲۰ کیلومتری مانده به زاهدان) سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، در همان ساعات اولیه اکیب‌های بررسی پیگیری وضعیت این هواپیما و احتمال فرود آن را مورد بررسی قرار دادند اما با گذشت ساعت ها از وقوع حادثه تاکنون امدادی و اورژانس موفق به پیدا کردن لاشه هواپیما نشده بودند.

در پی این حادثه چندین تیم امداد و نجات از استان‌های اطراف عازم منطقه‌ای به نام گراقه مابین نصرت‌آباد و سیستان شده بودند تا لاشه این هواپیما را پیدا کنند.در همین حین نیز جلسه‌ای مشترک میان مدیریت بحران کشور و مقامات سازمان امداد و نجات برگزار شد تا علت وقوع حادثه مورد بررسی قرار گرفته و جستجوها برای یافتن لاشه هواپیما ادامه یابد.

اما با گذشت ۱۳ ساعت از زمان مفقود شدن هواپیمای متعلق به نیروی انتظامی که از مقصد تهران به زاهدان در حرکت بود، گشت هوایی ناجا از کشف لاشه هواپیما در منطقه چولی خبر داد.

اسامی چهار سرنشین هواپیمای مفقود شده ناجا
در این سانحه ۷ نفر جان باختند:

سردار صادقی از مدیران بازرسی ناجا

سرهنگ خرسندی از پلیس پیشگیری ناجا

سرهنگ درودگر از عملیات ناجا

و یکی از کارمندان ناجا

سه نفر خدمه

خلبان و کمک خلبان

منبع:پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =