سال آینده تابستان سختی برای تأمین آب و برق خواهیم داشت

وزیر نیرو گفت: مدیریت منابع و مدیریت تقاضا دو رویکرد اصلی وزارت نیرو است که در هر بخش پیش بینی های لازم انجام شده و طرح هایی را در غالب لایحه بودجه سنواتی کشور و همچنین طرح هایی خارج از بودجه به دولت ارائه کرده ایم.

خبر طبس:وزیر نیرو گفت: مدیریت منابع و مدیریت تقاضا دو رویکرد اصلی وزارت نیرو است که در هر بخش پیش بینی های لازم انجام شده و طرح هایی را در غالب لایحه بودجه سنواتی کشور و همچنین طرح هایی خارج از بودجه به دولت ارائه کرده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،حمید چیت چیان اظهار داشت: با توجه به گرمای پیش بینی شده برای سال آینده، پیش بینی ما این است که تابستان ۹۴ در تأمین برق و آب مورد نیاز کشور شرایط سختی خواهیم داشت اما برای این شرایط سخت از هم اکنون برنامه داریم.

وی افزود: مدیریت منابع و مدیریت تقاضا دو رویکرد اصلی وزارت نیرو است که در هر بخش پیش بینی های لازم انجام شده و طرح هایی را در غالب لایحه بودجه سنواتی کشور و همچنین طرح هایی خارج از بودجه به دولت ارائه کرده ایم.

وزیر نیرو از نهایی شدن طرح برخورد با مشترکان پرمصرف تا پیش از تابستان ۹۴ خبر داد و گفت: مهمترین مسئله و موثرترین راهکار، مدیریت تقاضا در زمان پیک مصرف است که تلاش می کنیم با برنامه های گسترده فرهنگ سازی و همچنین تصویب طرح های برخورد با مشترکانی که بسیار بیش از دیگران مصرف می کنند و همچنین هماهنگی با واحدهای مختلف صنعتی برای مدیریت مصرف، تقاضای آب و برق را در زمان پیک مدیریت کنیم.

این عضو کابینه دولت هر گونه جیره بندی در تابستان ۹۴ را بعید عنوان کرد و گفت: با وجود تمامی کاستی ها و عدم مدیریت مصرف از سوی برخی از هموطنانمان، تابستان ۹۳ را بدون جیره بندی و قطعی های برنامه ریزی شده در آب و برق پشت سر گذاشتیم و تلاش می کنیم تابستان ۹۴ نیز به خوبی بگذرد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =