اقدامات خوبی برای رفع مشکلات استان انجام شده که با تصمیمات این سفر تکمیل می‌شود

نورنیوز – گروه سیاست: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی به منظور انجام دومین سفر دولت مردمی به این استان در تشریح اهداف و برنامه‌های سفر خود گفت: تمدن آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی و پشتوانه عظیم فرهنگی نه فقط برای آذربایجان که برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.


رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سفر در وهله اول وضعیت اجرای مصوبات دور اول سفرها را پیگیری خواهیم کرد، افزود: برخی از این مصوبات اجرا شده و آن دسته از مصوبات که تکمیل نشده نیز پیگیری خواهند شد تا کارها بر زمین نماند و نیازها و مطالبات مردم تأمین شود.


رئیسی آذربایجان شرقی را استانی فرهنگی و قطب صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی معرفی کرد و اظهار داشت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیاری دارد و از همه مهم‌تر جوانان کارآمد و برومندی هستند که سرمایه اصلی استان محسوب می‌شوند و با اتکا به آنها کارهای بسیاری می‌توان در این استان رقم زد.


رئیس‌جمهور با اشاره به دیدارهای خود با اقشار مختلف مردم استان تصریح کرد: همان‌طور که یکی از جوانان عزیز استان در ضمن خوشامدگویی گفتند، با وجود مردان و زنان فرهیخته استان، ان‌شاءالله خبرهای خوشی از آذربایجان خواهیم شنید و شاهد گام‌های بلندی در سطح استان و کشور خواهیم بود.


آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، آینده، بسیار روشن خواهد بود و بسیاری از مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم عزیزمان است، به لطف خداوند متعال و با دست جوانان عزیز ان‌شاءالله برطرف خواهد شد.


رئیس‌جمهور با اشاره به تصمیماتی که در دومین سفر دولت مردمی به استان در پاسخ به مطالبات مردم اتخاذ خواهد شد، گفت: از جمله مهم‌‌ترین مسائل، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن است. اقدامات خوبی برای رفع این مشکلات انجام شده و با تصمیمات این سفر تکمیل خواهد شد.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =