منابع انرژی رژیم صهیونیستی در تیررس پهپادهای مقاومت

نورنیوز – گروه بین‌الملل: آرئیل شیر، فرمانده پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پهپادها، موشک‌های قابل حمل و موشک‌های بالستیک مقاومت تهدید اصلی برای میدان‌های گازی اشغال‌شده توسط این رژیم هستند.


او در یک گزارش تلویزیونی اعلام کرد: نزدیک به ۷۰ درصد از برق اسرائیل وابسته به گاز طبیعی است و جریان گاز نیز در صورت هدف قرارگرفتن میدان‌های گازی قطع خواهد شد.


آرئیل ادامه داد: اگر یکی از میدان‌های گازی مورد هجوم قرار بگیرد، توانایی ادامه تأمین برق را نخواهیم داشت و در نتیجه تمامی کارها به تعطیلی کشیده خواهد شد.


تهدیدهای سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان مبنی بر این‌که، در صورت راه‌اندازی میدان گاز کاریش، حزب‌الله وارد جنگ با رژیم صهیونیستی خواهد شد و همچنین ۳ پهپادی که حزب‌الله به سمت این میدان گازی فرستاد، از دیگر مواردی است که در این گزارش تلویزیونی به آن‌ها اشاره شده است.


در این گزارش تلویزیونی اعتراف شده که صهیونیست‌ها از هراس تهدیدهای مقاومت در آب‌های اشغالی فلسطین، مجبور شده‌اند، کشتی‌های جنگی خود را به سامانه گنبد آهنین مجهز کنند. این در حالی است که شکست گنبد آهنین در رهگیری موشک‌های مقاومت در جنگ ۵ روزه اخیر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت در غزه به اثبات رسیده است.


همچنین خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش اذعان کرد که نظامیان نیروی دریایی این رژیم همچنان در شوک وقایع رخ‌داده طی جنگ دوم با لبنان در سال ۲۰۰۶ هستند، که طی آن ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

مهر

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =