روایت عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین از مقاومت در جنین

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: در پی ناکامی دشمن صهیونیستی از دست‌یابی به اهداف پلید خود در حمله به جنین، واقع در فلسطین اشغالی، رسانه‌های محور غربی-عبری می‌کوشند با روایتی تحریف‌شده از وقایع چند شبانه‌روز گذشته، مانع بی‌حیثیت شدن صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی جهانیان شوند.


در این خصوص؛ «احسان عطایا» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با «نورنیوز» گفت: مقاومت دلیرانه در جنین و رویارویی قهرمانانه با ارتش دشمن صهیونیستی و اتحاد میدانی چشم‌گیر جناح‌های مقاومت فلسطین، توانست پیروزی بزرگی را برای مقاومت محقق کند.


او تاکید کرد: رزمندگان مقاومت با اعتقاد راسخ و اراده پولادین، نقشه‌های دشمن صهیونیستی را خنثی کرده و مانع دستیابی دشمن به اهداف این تجاوز جنایت‌کارانه شدند و این پیروزی رزمندگان جنین به دستاوردهای پیشین مقاومت فلسطین افزوده ‌شد.


عطایا افزود: دلایل این پیروزی را می‌توان در بهره‌مندی از توانایی‌های رزمی، تجارب نظامی و امنیتی و استفاده از تجربیات قبلی در رویارویی با دشمن عنوان کرد.


عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: این پیروزی مبارک در امتداد پیروزی‌های مقاومت در نبردهای سال‌های اخیر رقم خورد و تاکیدی بود بر وحدت میدان‌ها در فلسطین و توان مقاومت در صبر و استقامت در جنین.


او تاکید کرد: چنانچه شواهد میدانی نیز نشان می‌دهد، قهرمانان جنین با ضربه به ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی توانستند سیلی محکمی به دشمن صهیونیستی و سران آن وارد و توطئه دشمن را خنثی کنند و در نبردی سخت کفه ترازو را به نفع مقاومت در کرانه باختری تغییر دهند.


احسان عطایا گفت: این نبرد در حالی ادامه دارد که نیروی‌های مقاومت در غزه و دیگر ارکان محور مقاومت پشتوانه قدرت‌مندی برای رزمندگان حاضر در جنین بوده و آمادگی لازم برای ورود به میدان مواجهه با دشمن صهیونیستی را دارند.


عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در پایان با اشاره به پایداری مقاومت در جنین گفت: ملت فلسطین بار دیگر ثابت کرد که بر عهد خود باقی است و مستحق پیروزی است و دست از مقاومت تا آزادی فلسطین و قدس شریف بر نخواهد داشت.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =