تبدیل اروپا به مرکز اقدامات ضدامنیتی علیه ایران

نورنیوز ـ گروه سیاسی: یکی از موضوعات مهم در جنگ ترکیبی علیه ایران، انجام اقدامات امنیتی است که سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه تلاش می‌کنند با استفاده از آن ناامنی را در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی یا ناامنی‌های انفجاری توسط اقدامات تروریستی و یا ترور را در داخل کشور مدیریت کنند.


در همین خصوص؛ بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور توسط دستگاه اطلاعاتی کشور که در دهه اول محرم رقم خورد، امری مهم و موثری در حفظ امنیت برگزاری تجمعات گوناکون در سراسر کشور به مناسبت سوگواری اباعبدالله (ع) بود.


دهه اول محرم بهترین موقعیت برای انجام اقدامات ضدامنیتی و ایجاد ترورهای کور و اقدامات تروریستی بود که می‌توانست تاثیرگذاری منفی را در افکار عمومی داشته باشد اما دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران توانست سرنخ‌های خوبی را کشف کند و دستگیری‌های لازم را داشته باشد.


متاسفانه کشورهای اروپایی در یکی دو سال اخیر مرکزی برای اقدامات ضدامنیتی در کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران شده‌اند. فراموش نمی‌کنیم که رئیس گروه تجزیه‌طلب الاحوازیه توسط کشورهای اروپایی مورد حمایت قرار می‌گرفت و درون کشورهای اروپایی ساکن بود و از طریق رسانه‌های آن کشورها هدایت عملیات تروریستی را در ایران به عهده داشت.


این یعنی تقسیم کاری که نظام سلطه و صهیونیسم در نظام بین‌الملل انجام داده تا همه اتهامات به سمت رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قرار نگیرد و این چنین در اتمسفر رسانه‌ای قلمداد کنند که همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و غرب مخالف ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همه آنها در این رابطه فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند.


برای مقابله درست با این اقدامات، دستگاه سیاست خارجی و معاونت حقوق بشر قوه قضائیه باید در این رابطه همه اقدامات حقوقی را انجام دهند و با عنایت به مدارک، اسناد و اطلاعات موجود در محاکم بین‌المللی موضوع حمایت از تروریست‌ها توسط مقامات امنیتی دو کشور هلند و دانمارک باید در دستور کار قرار بگیرد.


نباید فراموش کرد که این دو کشور (هلند و دانمارک) تابعی از کشورهای قدرتمند اروپا و آمریکا هستند که متاسفانه توسط تعدادی افراد خود فروخته که اصالتا ایرانی بوده با پیوستن به جریان‌های ضد ملت ایران و ضد انقلاب در این دو کشور مشغول به فعالیت هستند.


حتی بعضی به مقامات این دو کشور رسیده‌اند و از منصب سیاسی و پارلمانی خود علیه ملت خود در حال سوء استفاده هستند.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 6 =