اهدای ۳ میلیون بطری آب معدنی نذری به مرزهای عتبات

رییس سازمان حج و زیارت از ارسال سه میلیون بطری آب معدنی نذری از سوی مردم خیر و نیکوکار ایران به ۳ مرز مهران، شلمچه و چذابه به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،سعید اوحدی در خصوص آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: به قدری امکانات رفاهی نذری از سوی مردم اهدا شده که مرزهای سمت عراق نیز از نظر آب و غذا تأمین شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خوشبختانه هم اکنون هیچ کمبودی از نظر آب آشامیدنی، غذا و اسکان زائران اربعین حسینی(ع) در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه وجود ندارد.
اوحدی افزود: در مرزهای چذابه، شلمچه و مهران به ترتیب تمهیدات اسکان روزانه ۲۰ هزار، ۳۵ هزار و ۴۰ هزار زائر پیش‌بینی شده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: در استان‌های کرمنشاه و لرستان نیز به عنوان استان‌های معین، درهای منازل مردم، حسینه‌ها و مساجد برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی‌(ع) که هنگام شب به این استان‌ها می‌رسند باز است.

اوحدی به برپایی موکب‌ها در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: در هر مرز، نزدیک به ۱۰۰ موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) برپا شده و روزانه در هر مرز حدود ۵۰ هزار غذا در دو وعده نهار و شام بین زائران توزیع می‌شود. در بازدیدی که دیروز از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه داشتیم، موکب‌داران اعلام کردند، همین پذیرایی را هنگام بازگشت زائران از عتبات نیز انجام خواهند داد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =