حادثه نفوذ زیکیم مهم‌ترین حادثه پس از «شنبه سیاه» است

نورنیوز – گروه بین‌الملل: رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در مورد عملیات نفوذ به دریا که روز گذشته توسط گردان‌های «القسام» در سواحل شهرک «زکیم» در عسقلان انجام شد، اظهار نظر کردند. در همین راستا کانال ۱۳ این رژیم تأیید کرد که حادثه نفوذ در ساحل «زیکیم» مهمترین حادثه پس از «شنبه سیاه» بوده است.


دیروز گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کردند که نیروی قورباغه‌ای وابسته به این گردان‌ها توانسته است از طریق دریا و خشکی در سواحل شهرک «زیکم» در جنوب عسقلان اشغالی نفوذ کند. این کانال همچنین تأیید کرد که نیروی دریایی با «ارتش» اشغالگر در آن منطقه با آنها درگیر شده است.


در پیام تلفنی گردان‌های القسام به شهرک نشینان ذکیم آمده است: ما اکنون در زکیم هستیم، زیر خانه شما و داخل آن، شما و فرزندانتان از اینجا بروید، ما نمی‌خواهیم به کودکان و زنان آسیبی وارد شود.


روز گذشته، مقاومت فلسطین در واکنش به کشتار غیرنظامیان فلسطینی، چندین فروند موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو پرتاب کرد . این سازمان از هدف قرار دادن فرودگاه «بن‌گوریون»، منطقه «بئرشبه» در «نقب» و مجتمع اسرائیلی «مفتحیم» خبر داد. مقاومت فلسطین در این راستا اعلام کرد که مواضع و جمعیت دشمن را با خمپاره‌های کالیبر سنگین منهدم کرده است. 


مقاومت فلسطین ۱۸ روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شلیک موشک با سرعت ثابت ادامه می‌دهد که نشان می‌دهد ساختار مقاومت مستحکم و همچنان پابرجاست.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =