هشدار قاضی دادگاه منهتن نسبت به هذیان گویی‌های آقای دروغ!

نورنیوزـ گروه بین‌الملل: هنوز چند روز از مطرح شدن ادعاهای کذب ترامپ درباره هماهنگی میان تهران و واشنگتن در موضوع حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نمی‌گذرد که شانتاژهای رایج او در دادگاه رسیدگی به پرونده های فسادهای مالی اش،حاشیه های جدیدی برای رئیس جمهور سابق آمریکا ایجاد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا که برای پاسخگویی به سوالات دادستان‌ها در ارتباط با پرونده «فساد مالی» بنگاه تجاری خود به دادگاه منهتن نیویورک رفته بود، سعی کرد با شانتاژ تبلیغاتی و حملات لفظی نسبت به قاضی، مسیر دادگاه را از رسیدگی به پروند فساد منحرف کند که قاضی «آرتور انگورون» به او هشدار داد و گفت؛ این جلسه «یک میتینگ سیاسی» نیست!

ترامپ چند روز قبل در جریان یک میتینگ انتخاباتی  با بکارگیری روش‌های رایج خود که ترکیبی از دروغ، خیال پردازی و شانتاژ است ادعا کرد که «تهران پیش از حمله به عین‌الاسد، من را در جریان قرار داد»!  این اظهارات دروغ بلافاصله از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران تکذیب شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالی مدعی شد که از آسیب ندیدن پایگاه عین‌الاسد مطمئن بودم، لذا اضطرابی نداشتم! که تهدید التماس گونه او در شب حمله ایران به عین الاسد برای جلوگیری از انجام عملیات انتقام‌جویانه تهران در آن سوژه رسانه‌های بین‌المللی شد.

انتشار تصاویر انهدام اهداف مختلف در پایگاه عین الاسد از سوی فاکس نیوز و گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام رسمی پنتاگون در خصوص ضربه مغزی شدن دستِ‌کم ۱۰۹ نظامی در جریان این حمله شواهد روشنی از دروغگویی ترامپ به شمار می‌آید.

ترامپ که به غیرواقعی جلوه دادن ارزش دارایی‌های خود برای دریافت وام‌های کلان با بهره‌ پایین و به جیب زدن صدها میلیون دلار متهم است و به گفته دادستان نیویورک ممکن است مجبور به پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار جریمه شود؛ اکنون تلاش می‌کند با شانتاژ خبری نه تنها افکار عمومی را از اتهامات سنگین «فساد مالی» خود منحرف کند بلکه  با در پیش گرفتن شگرد دیرینه خود و پرداختن به «دروغ‌های بزرگ» نقش یک قهرمان که قربانی ضدوبندهای سیاسی شده را بازی کند و راه خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هموار کند.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − شش =