انتشار تصاویر کشتار صهیونیست‌ها توسط بالگرد اسرائیلی در کنسرت ۷ اکتبر؛ جنون اشغالگران و مقاومت غزه ادامه دارد

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: منابع خبری گزارش دادند، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از جمله بیمارستان‌ها بامداد جمعه نیز ادامه داشت و ۶ نفر در بمباران بیمارستان شفا در مرکز غزه به شهادت رسیدند.


محمد ابو سلمیه رئیس بیمارستان شفا گفت: همه دنیا می‌داند و می‌گوید غزه به گورستانی برای کودکان تبدیل شده است اما با این حال کسی به ما کمک نمی‌کند.


رئیس بیمارستان شفا اضافه کرد، دشمن صهیونیستی تمامی بیمارستان‌های نوار غزه را هدف قرار می‌دهد و همه خواستار حمایت از بیمارستان‌ها هستند اما دشمن اعتنایی نمی‌دهد.


ابو سلمیه همچنین، گفت: ۲ روز قبل قرار بود ۲ کاروان کمک بشردوستانه به بیمارستان شفا برسد اما رژیم صهیونیستی آنها را بمباران کرد. ما از جهانیان و نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم به غزه بیایند تا از نزدیک پیگیر وضعیت این بیمارستان باشند.

* یک ویدئوی جنجالی منتشر شده در رسانه‌های اسرائیلی نشان می‌دهد بال‌گرد اسرائیلی در حال قتل عام صهیونیست‌ها در کنسرت ۷ اکتبر در اسرائیل است!

هنوز دقیق مشخص نیست علت این موضوع چیست یا اشتباهی صهیونیست‌ها را کشته‌اند یا برای محکومیت حماس به دنبال تلفات بیشتر از خود بوده‌اند!


 

مرورگر شما از ویدیو پشتیبانی نمی کند، شما می توانید از طریق این لینک ویدیو را دانلود نمایید.





 

سایر رسانه‌ها

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =