شورای امنیت با «وقفه انسانی» در غزه موافقت کرد؛ انتشار اسناد رسوایی اسرائیل درباره بیمارستان شفاء

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: حمدان در این اسناد تصویری نشان داد که ارتش رژیم صهیونیستی سلاح‌هایی را که در طول جنگ با مقاومت فلسطین در میادین یا جاهای مختلف بدست آورده است، در داخل کارتنهایی وارد بیمارستان شفا کرده و سپس کارتن ها را باز و مدعی شده است که این سلاح ها در آنجا یافته است.


حمدان با نشان دادن تصاویر این کارتن ها گفت که همانطور که شاهد هستید، لیبل‌های کارتن‌ها همان کارتن‌هایی است که ارتش رژیم صهیونیستی آنها را در پوشش مواد غذایی وارد بیمارستان شفا کرده تا سپس بگوید که این سلاح‌ها را از مقاومت در داخل بیمارستان مصادره کرده است.

 



ارتش صهیونیستی فیلم ادعایی خود درباره شفا را حذف کرد

 


ارتش صهیونیستی پس از یورش به بیمارستان شفا در سایه بمباران سهمگین، با انتشار ویدیوئی مدعی شد که مقداری اسلحه در این بیمارستان یافته است؛ اما همین ادعای اشغالگران با موج گسترده تمسخر و طنز در جهان مواجه شد و خیلی‌ها گفتند که برای همین چند قبضه سلاح ابتدایی این بیمارستان را در معرض این بمباران و حمله قرار دادید و باعث کشته شدن دهها کودک، بیمار و مجروح شدید؟ 


اما بالاخره ارتش صهیونیستی ویدئوی ادعای کذب یافتن اسلحه در شفا در شبکه «ایکس» را پس از به راه افتادن موج اعتراضی گسترده تمسخرآمیز و طرح سوالاتی درباره ادعاهای قبلی ارتش صهیونیستی مبنی بر وجود ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان و حضور اسرای اسرائیلی حذف کرد. 

 



موافقت شورای امنیت با «وقفه انسانی» در غزه


شورای امنیت سازمان ملل بعد از گذشت چهل روز از تجاوز صهیونیست‌ها به غزه سکوت خود را شکست و با تصویب پیش نویس قطعنامه در خصوص برقراری «وقفه انسانی» در نوار غزه موافقت کرد.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =