فرافکنی مضحک دفتر نتانیاهو درباره کشتی توقیف شده توسط مقاومت یمن

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: ساعتی پیش شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی از توقیف یک فروند کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی توسط نیروهای وابسته به جنبش انصارالله یمن خبر داد.

هم‌زمان شبکه المیادین به نقل از منابع موثق اعلام کرد: نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی اسرائیلی را در اعماق دریای سرخ توقیف کرده و ۵۲ نفر حاضر در آن را بازداشت کنند.

پس از انتشار گسترده این خبر در رسانه‌های منطقه، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر، با ادعای دخالت جمهوری اسلامی ایران در این ماجرا اعلام کرد: تهران پشت توقیف یک فروند کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن قرار دارد.

دفتر نتانیاهو با طرح این ادعا، گفت: حمله ایران به یک کشتی بین‌المللی را محکوم می‌کنیم!

از ابتدای وقوع عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطینی علیه رژیم جعلی و اشغال‌گر اسرائیل که با شکست سنگین و چندبعدی صهیونیست‌ها همراه بود، رسانه‌ها و مقامات صهیونیستی برای فرار از این تحقیر بزرگ بارها تلاش کردند عملیات مذکور را فراتر از یک طراحی تمام فلسطینی عنوان کنند.

این فضاسازی دروغین البته بلافاصله با اذعان مقامات غربی به‌ویژه ایالات متحده آمریکا مبنی بر نبود هیچ نشانه‌ای از دخالت ایران، عملا به محاق رفت.

از سویی؛ گروه‌های متعدد مقاومت در سطح منطقه به‌ویژه عراقی‌ها و یمنی‌ها از همان ابتدا با تاکید بر ایفای نقش مستقیم واشینگتن در راهبری و فرماندهی جنایات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه، به صراحت اعلام کردند که تمام پایگاه‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه را هدف قرار خواهند داد.

با این تفاسیر؛ باید منتظر ماند و دید که نتانیاهو و کابینه متزلزلش تا کی همچنان می‌خواهد با این دست فرافکنی‌ها انگ چنین شکست بزرگی را به زعم خود از پیشانی پاک کند. 

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =