مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن اعلام شد/ممنوعیت تردد در کدام معابر وجود دارد؟

نورنیوز-گروه فرهنگ وجامعه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت :مرحله اول اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ امشب (شنبه ۲۱ بهمن) آغاز می‌شود.

مرحله دوم نیز از ساعت شش صبح روز یکشنبه (۲۲ بهمن) تا پایان مراسم و در مسیرهای سیزده‌گانه تعیین شده برای راهپیمایی اجرا خواهد شد.  


پایانه مسافربری غرب از ساعت ۲۳ امشب تا پایان مراسم تعطیل است.


 اتوبوس‌هایی که از شهرستان‌های غرب کشور به مقصد تهران مسافر حمل کرده‌اند، از طریق بزرگراه آزادگان به سمت پایانه جنوب هدایت خواهند شد.


مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن 


مسیر شماره ۱ : از مسجد امام حسین(ع) آغاز شده و با عبور از میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب و خیابان آزادی به میدان آزادی منتهی می‌شود.


مسیر شماره ۲ : از مسجد جامع ابوذر شروع شده و با عبور از میدان ابوذر، خیابان ابوذر، بزرگراه آیت اله سعیدی به میدان آزادی می‌رسد.  


 مسیر شماره ۳ : از مسجد امام هادی(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی و بزرگراه آیت اله سعیدی به میدان آزادی ختم می‌شود.


مسیر شماره ۴ : نیز با آغاز از مسجد دارالسلام و عبور از میدان منیریه، خیابان معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب و خیابان آزادی به میدان آزادی منتهی می‌شود.  


مسیر شماره ۵ :راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این مسیر از مسجد الجواد(ع) آغاز شده و با عبور از میدان هفتم تیر، خیابان مفتح، خیابان انقلاب و خیابان آزادی به میدان میدان آزادی خواهد رسید.


مسیر شماره ۶ :هم از مسجد حضرت امیر(ع) آغاز شده و پس از گذر از خیابان کارگرشمالی، میدان انقلاب و خیابان آزادی در میدان آزادی به پایان خواهد رسید.  


 مسیر شماره ۷ : از مسجد المهدی(عج) آغاز شده و از خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی عبور کرده و به میدان آزادی می‌رسد .


مسیر شماره ۸ : از مسجد ابوالصدق است و با عبور از خیابان امام خمینی(ره)، خیابان کارون، خیابان آذربایجان و خیابان آزادی به میدان آزادی می‌رسد.


مسیر شماره ۹ : از مسجد امام سجاد(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان آیت اله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه و خیابان محمدعلی جناح به میدان آزادی منتهی می‌شود.  


 مسیر شماره ۱۰ : از مسجد قمربنی هاشم آغاز شده و با گذر از خیابان شهید بختیاری و بزرگراه شهید آیت الله سعیدی به میدان آزادی منتهی می‌شود.


مسیر شماره ۱۱ : از مسجد جامع رسول اکرم(ص) در تهرانسر شروع شده و با عبور از بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک و بزرگراه شهید لشگری در میدان آزادی به پایان می‌رسد.


مسیر شماره ۱۲ : از مسجد نظام مافی آغاز می‌شد و از بلوار ایت الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه و بزرگراه محمدعلی جناح گذر کرده و به میدان آزادی می‌رسد.


مسیر شماره ۱۳ : از مسجدامام خمینی (ره)   شروع شده و با عبور از بلوار شهید نفیسی و بزرگراه لشگری به میدان آزادی منتهی می‌شود.


 محدودیت های تردد در معابر منتهی به میدان آزادی


محدودیت های تردد (مرحله اول) از ساعت ۲۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۱-۱۱-۱۴۰۲ به شرح ذیل است:


۱- انسداد ضلع شمال غربی میدان آزادی حدفاصل خیابان محمدعلی جناح تا بزرگراه لشگری


۲- شرق به غرب خیابان آزادی از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب


۳- غرب به شرق جاده مخصوص از ابتدای راستگرد مخصوص به آیت اله سعیدی به سمت میدان آزادی


۴- بزرگراه جناح از خیابان دانش به سمت جنوب


۵- دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزادی به رینگ داخل میدان


محدودیت‌های (مرحله دوم) از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲-۱۱-۱۴۰۲ به شرح انجام خواهد شد:


۱- خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب، در ادامه تا میدان فردوسی و در صورت نیاز برابر ابلاغ رده های فرماندهی تا میدان امام حسین(ع)


۲- جاده مخصوص کرج از دوربرگردان تأمین اجتماعی (بعد از پل ستاری) تا میدان آزادی


۳- بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی


۴- بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی


۵- کلیه رمپ و لوپ های پل غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل اله، ورودی به بزرگراه محمدعلی جناح


۶- جنوب به شمال بزرگراه نواب از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و در ادامه شمال به جنوب خیابان توحید از میدان توحید تا خیابان آزادی (در هنگام افزایش تردد راهپیمایی کنندگان)


۷- بزرگراه یادگار امام(ره) از خیابان تیموری تا دورگرد ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی


۸- خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا جاده مخصوص کرج


۹- خیابان‌های حبیب اللهی، اکبری و بلوار برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به سمت جنوب تا خیابان آزادی


۱۰- خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز


۱۱- خیابان‌های فردوسی و قرنی حدفاصل خیابان‌ جمهوری تا سمیه


۱۲- خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا طالقانی و میدان ولی عصر(عج)


۱۳- خیابان‌های عمود بر خیابان آزادی در ضلع شمالی شامل: خیابان‌های دکتر قریب شمالی، اسکندری شمالی از خیابان فرصت شیرازی به سمت خیابان آزادی، رودکی شمالی و خوش شمالی از خیابان نیایش تا آزادی


۱۴- خیابان‌های عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی شامل: خیابان‌های جمالزاده، نوفلاح، زارع، اوستا، ساسان به سمت خیابان آزادی، اسکندری جنوبی، رودکی جنوبی، خوش جنوبی از کلهر به سمت شمال تا خیابان آزادی، خیابان جیحون از بهنود به سمت شمال تا خیابان آزادی


۱۵- خیابان‌ هایچی عمود بر خیابان انقلاب در ضلع شمالی شامل: خیابان استاد نجات اللهی، خیابان فلسطین، وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان ۱۶ آذر از بلوار کشاورز و پورسینا و خیابان حافظ به جنوب انسداد کامل انجام خواهد شد.


۱۶- خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی شامل: خیابان‌های خارک از استاد شهریار، ابوریحان، رازی، دانشگاه، ۱۲ فروردین، منیری جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب


۱۷- زیرگذر استاد معین در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال


۱۸- خیابان سپاه از میدان سپاه به جنوب انسداد کامل و بالعکس از تقاطع ابن سینا و فخرآباد به شمال


 


 

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هجده =