کسی می‌داند در استقلال چه خبر است؟!

نورنیوز-گروه ورزش: علی خطیر ۱۷ تیر ماه سال گذشته و سه روز پس از استعفای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده بود. او حدود ۱۰ ماه پس از عهده‌دار‌شدن این سمت در حالی به صورت شبانه برکنار شد که در طول مسئولیت خود رابطه شکرآبی با «جواد نکونام»، سرمربی آبی‌ها داشت و هرازچندگاهی اختلافات این دو با مصاحبه‌هایی که به خصوص از سوی نکونام صورت می گرفت، سر باز می زد.

از هفته پیش که هلدینگ «خلیج فارس» به‌عنوان مالک جدید باشگاه استقلال معرفی شد، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال برکناری خطیر به گوش می‌رسید، اما با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد و تنها شش هفته به پایان لیگ بیست‌و‌سوم باقی مانده بود، به نظر می رسید تا پایان لیگ مدیرعامل استقلال تغییر نکند، ولی این اتقاق رخ داد تا خطیر رنگ پایان لیگ را نبیند!

درباره چرایی این ماجرا، شایعات مختلفی نقل شده است؛ از جمله پرداخت ۵۰ میلیارد تومان از سوی خطیر به بازیکنان استقلال پیش از بازی با تراکتور. گفته می‌شود یکی از مدیران هلدینگ، مخالف زمان پرداخت بوده و به همین خاطر تصمیم به برکناری خطیر گرفته شده است.در هر حال، این اتقاقی بود که نکونام صراحتا از آن ابراز خوشحالی و عنوان کرد بازیکنان هم از  آن، ابراز شادمانی کرده‌اند!

نکته ای که در این باره وجود دارد، این است که هلدینگ خلیج فارس، پس از ماجرای تغییر در نام باشگاه استقلال که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت، حالا تصمیم پر سر‌و‌صدای دیگری گرفته است. تصمیمی که باید دید در نهایت به سود استقلال تمام خواهد شد یا خیر و این سوال را در اذهان به وجود آورده که کسی می‌داند در این باشگاه چه خبر است؟

حالا «فرشید سمیعی» عضو هیات‌مدیره استقلال به‌عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد و او هم در اولین اقدام خود، «آتیلا حجازی»، بازیکن سابق آبی‌ها در دهه ۷۰ و فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی را به عنوان سرپرست تیم استقلال معرفی کرده است.

استقلال با وجود تغییراتی که به وجود آورده، پنج هفته حساس را در پیش دارد و باید دید می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند یا خیر؟

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =