خطبه‌های انتخاباتی نماز جمعه

نورنیوز-گروه سیاست؛ ائمه نماز جمعه این هفته، با اشاره به سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز و سایر همراهان، از مردم به خاطر حضور در مراسم تشییع شهدا قدردانی کردند. شماری از خطبا نیز با اشاره به درپیش بودن انتخابات، از مردم خواستند تا در رقابت‌های پیش‌رو مشارکت داشته باشند که اهم این سخنان را با هم می‌خوانیم؛

آیت‌الله سید احمد خاتمی، خطیب موقت نماز جمعه تهران: بدرقه کنندگان شهدای خدمت خود را برای حماسه‌ای دیگر آماده کنند و بکوشند رییس جمهوری در تراز انقلاب، امیدآفرین، ولایت مدار و خستگی ناپذیر انتخاب کنند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم: با خداوند متعال عهد می‌بندیم که در انتخابات پیش‌رو کسی را انتخاب کنیم که راه آیت‌الله رئیسی را همچنان با ایمان و عشق به خدمت و با عنایت‌های رهبر معظم انقلاب ادامه دهد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام‌جمعه اردبیل :  دشمن جشن گرفته است که ما چند نیروی مقتدر، کاربلد و تلاشگر خود را از دست دادیم؛ برای تبدیل جشن آنها به عزا یک راه وجود دارد که آن شرکت در انتخابات و انتخاب قوی‌ترین و سالم‌ترین رئیس جمهور است.

حجت‌الاسلام روح‌الله اکبری‌نیا، امام جمعه موقت جیرفت: مردم بصیر و فهیم باید انتخابی انقلابی داشته باشند و باید به جای رییس جمهور که فقط ریاست کند خادم جمهور انتخاب کنیم.

آیت الله غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار: گزینش رئیس جمهوری در تراز انقلاب در انتخابات پیش رو ضرورت دارد. مردم باید در انتخابات هشتم تیر که نزدیک است، بصیر و دقیق عمل کرده و رئیس جمهوری در قواره و تراز مدیریت انقلاب برگزینند که بازوی رهبر، و یاور و دلسوز محرومان باشد.

حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب، امام جمعه موقت نوشهر: بعد از شهید رییسی هر رییس‌جمهوری که می‌آید باید ادامه دهنده راه او باشد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان: انتخاب یک رئیس جمهور همچون آیت الله رئیسی ضروری است و باید فردی با شاخصه‌های وی انتخاب شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه  انتظار می‌رود مردم با شناخت و آگاهی کامل در انتخابات پیش رو فردی همچون شهید رییسی را انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمود ترابی، امام جمعه گنبد کاووس: از امروز چهارم خرداد تا هشتم تیرماه فرصت مهمی برای مردم است تا برای ادامه راه شهید رئیسی و همراهان وی ریل‌گذاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ، امام جمعه خرم آباد: مردم با انتخاب فرد اصلح به دنبال برقراری عدالت و مبارزه با فساد هستند و انتظار می‌رود نمایندگان استان برای برطرف کردن مشکلات و فراهم کردن زیرساخت ها اقدامات لازم را انجام دهند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر، امام جمعه بوشهر: شهید آیت الله رئیسی با ویژگی‌های بارز و برجسته خود الگویی شایسته برای داوطلبان انتخاب ریاست جمهوری است.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدان، امام جمعه کرج: شهید رئیسی گفته بود که هر لحظه آماده شهادت است؛ برای انتخابات پیش‌رو باید مراقبت جدی داشته باشید تا این تراز خوب از بین نرود؛ با انتخاب صحیح در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده باید وحدت ، امنیت و اقتدار ملی افزایش پیدا کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری: جهاد انتخابات در هشتم تیرماه برای انتخاب رئیس جمهور جدید را پیش رو داریم و فردی را انتخاب کنیم که همچون رئیسی همین خدمت و پشتکار را داشته باشد.

حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی،  امام جمعه خمین: مردم حماسه‌ای دیگری را در هشتم تیرماه رقم خواهند زد که ماندگارترین صفحه تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =