منابع پزشکی عربستانی: احتمال مرگ پادشاه عربستان در سه روز آینده

فعالان شبکه‌های اجتماعی عربستانی به نقل از منابع پزشکی آگاه اعلام کردند که احتمال مرگ پادشاه عربستان طی سه روز آینده وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،«مجتهد» کاربر فعال عربستانی در توئیتر که تا کنون همه اخبار منتشر شده از وی تأیید شده و به نظر می‌رسد اخبار خود را از دربار آل سعود دریافت می‌کند اعلام کرد که وضعیت جسمی پادشاه عربستان طی سه روز آینده مشخص خواهد شد.

مجتهد به نقل از منابع پزشکی آگاه نوشت که سه روز آینده در وضعیت پادشاه عربستان سرنوشت ساز است زیرا مشخص خواهد شد که ارگان‌های بدن او توانایی زنده ماندن با دستگاه‌های پزشکی را دارد یا اینکه از کار خواهند افتاد.

پادشاه عربستان از دو هفته پیش به شهرک پزشکی ملک عبدالله در ریاض منتقل شده است.

وزارت بهداشت عربستان و یا سازمان‌های اطلاع رسانی رسمی این کشور از ارائه جزئیاتی درباره وضعیت جسمی او خودداری می‌کنند و تنها در بیانیه‌ای رسمی اعلام شده بود که پادشاه عربستان از التهاب ریه رنج می‌برد که با قرار گذاشتن لوله‌ای در مجرای تنفسی‌اش این مشکل رفع شده است.

این ادعا در حالی از سوی مقامات سعودی مطرح می‌شود که در طول چند روز گذشته هیچ تصویری از پادشاه عربستان منتشر نشده که زنده بودن وی را تأیید کند.

با شدت گرفتن وضعیت جسمی ملک عبدالله که بیش از ۹۰ سال سن دارد، گمانه‌ها درباره سرنوشت تاج و تخت در این کشور افزایش پیدا کرده است.

جنگ شاهزادگان سعودی بر سر قدرت، حضور پر رنگ داعش در حملات اخیر به عربستان به ویژه حمله اخیر به مرزبانان سعودی که به وسیله تروریست‌های عربستانی وابسته به داعش صورت گرفته بود و تحرکات آزادی خواهانه مردم عربستان از خطرات پیش روی این کشور بعد از مرگ شاه سعودی است.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =