جزئیات نحوه دریافت کارت شرکت در کنکور سراسری ۹۴

داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌ سراسری برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود باید از فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، آزمون سراسری سال ۹۴ طی روزهای پنجشنبه ۲۱ خردادماه و جمعه ۲۲ خردادماه در ۳۶۵ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون سراسری سال جاری از فردا یکشنبه برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان لازم است از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه ۲۰ خردادماه برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود به‌همراه برگه راهنما به سایت این سازمان مراجعه کنند.

**نحوه‌ دریافت پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید از فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام (۱۶رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، بر حسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام نمایند.

بنابراین داوطلبان این آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به‌روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است، لذا کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

**نحوه دریافت کارت داوطلبانی که شماره داوطلبی و پرونده خود را فراموش کرده‌اند

چنانچه داوطلبی به‌دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی‌، پرونده و یا کد رهگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی، انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد رهگیری ثبت نام اقدام نمایند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخ‌گویی دارای عضویت باشند، لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

واحد پاسخگویی غیرحضوری آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۴ همه‌‌روزه‌ غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده‌ پاسخ‌گویی‌ به‌ سؤالات‌ است، لذا داوطلبان‌ در صورت‌ نیاز می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های ۹۹ ــ ۸۸۹۲۳۵۹۵ ــ ۰۲۱ به‌‌طور مستقیم‌ (واحد پاسخ‌گویی غیرحضوری آزمون‌ سراسری سال‌ ۹۴) تماس‌ و یا با بخش پاسخ‌گویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به‌نشانی www.sanjesh.org ارتباط برقرار کنند.
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =