همه باهم به کل لیست ائتلاف اصولگرایان رای بدهیم/ مجلس دهم اقتصاد و فرهنگ ناب را احیا خواهد کرد

نبویان با بیان اینکه، ارائه هر لیست موازی با لیست ائتلاف اصولگرایان نادرست است، گفت: امیدواریم مجلس دهم، مجلسی کارآمد و متخصص در حوزه اقتصاد و فرهنگ باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان استاد دانشگاه تهران  با بیان اینکه همه باید قدر وحدت در جبهه اصولگرایی را بدانند، تصریح کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی ملتزم و پایبند به لیست واحد است و از همه حامیان خود می خواهد که تنها به لیست واحد رای بدهند. همه باهم باید به کل لیست ائتلاف اصولگرایان رای بدهیم.

وی با بیان اینکه، ارائه هر لیست موازی با لیست ائتلاف اصولگرایان نادرست است، تاکید کرد: لیست ائتلاف اصولگرایان آمده است که اقتصاد، فرهنگ و سیاست را با اندیشه‌‌های ناب اسلامی تقویت کند و در مقابل جریانی که می‌خواهد اقتصاد و فرهنگ را با اندیشه‌ها و نظام فکری لیبرالیسیم دنبال کند، مقاومت کند چرا که ما معتقدیم لیبرلیسیم بزرگترین خطر برای اقتصاد و فرهنگ است.

نبویان با بیان اینکه، مشی وحدت در جبهه اصولگرایان بسیار مغتنم است، تاکید کرد: امیدواریم مجلس دهم، مجلسی کارآمد و متخصص در حوزه اقتصاد و فرهنگ باشد و بتوانند ترسیم صحیح نظام فکری و علوم انسانی صحیح مسیر پیشرفت همه‌جانبه کشور و انقلاب اسلامی را فراهم و اقتصاد و فرهنگ ناب را احیا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =