نرم افزار موبایلی معیار انتخاب + لینک دانلود

باهدف آشنایی کاربران شبکه‌های اجتماعی با افکار مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر آن شدیم که کتاب دیجیتالی حاوی کلمات معظم له به‌صورت تقطیع شده و تیتر خورده با موضوعات انتخابات، فتنه، اشرافی گری و خط امام (ره)تولید نمائیم تا به نحوی دستی در تغذیه شبکه‌های مجازی با کلمات رهبری معظم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از ۵۹۸،با توجه به فضای سیاسی کشور و نزدیکی انتخابات و با توجه به نیاز به تولید محتوا با موضوع انتخابات جهت شبکه‌های اجتماعی و با نظر به اینکه در حال حاضر تمام گروه‌ها ولو در حد زبان کلمات مقام معظم رهبری (حفظه الله) را فصل الخطاب می‌دانند، باهدف آشنایی کاربران شبکه‌های اجتماعی با افکار مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر آن شدیم که کتاب دیجیتالی حاوی کلمات معظم له به‌صورت تقطیع شده و تیتر خورده با موضوعات انتخابات، فتنه، اشرافی گری و خط امام (ره)تولید نمائیم تا به نحوی دستی در تغذیه شبکه‌های مجازی با کلمات رهبری معظم داشته باشیم.

موضوعات انتخاب‌شده با توجه به فضای خاص کشور به شرح زیر می‌باشد:

انتخابات: کلیات معیارها و بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله) پیرامون انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح.

فتنه: با توجه به اینکه فتنه خط قرمز نظام است و نیز با توجه به اینکه آشنایی با جریان فتنه در راستای جلوگیری از فتنه جدید و فریب خوردن افراد مؤثر است این بخش اضافه شد.
اشرافی گری: با توجه به این‌که عدم اتصال به منابع قدرت و ثروت نکته مهمی است و نیز لزوم انتخاب افرادی که دارای مشی ساده زیستی هستند این بخش اضافه شد
خط امام: با توجه به اینکه افرادی با اسم امام و خط امام در همه انتخاباتها خود را به مردم معرفی می‌کنند لازم است این خط مقدس درست معرفی گردد تا مدعی صادق از کاذب مشخص شود.

آنچه مهم است این است که در این مجموعه کلمات رهبر معظم بدون هر گونه تفسیری آورده شده است تا کاربر گرامی با اندیشه معظم له از کلمات خالص ایشان به دست آورند .

این نرم افزار به همت سایت پلاک ۱۲ و موسسه مطالعات فرهنگی مستشهدین وصال تدوین و تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 8 =