بیت آیت الله واعظ طبسی از امت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد

بیت آیت الله واعظ طبسی با انتشار پیامی از امت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی به پاس حضور پرشور در مراسم تشیع، تدفین و ترحیم آیت الله واعظ طبسی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، متن این پیام بدین شرح است:

یا خیر شاکر و مشکور
امت قدرشناس و فهیم
زائران و مجاوران حریم کبریایی هشتمین امام (علیه السلام)

سلام و درود خدا بر شما که با حضور گسترده خود در مراسم باشکوه تشییع برادرِ همدل و همزبان رهبر معظم انقلاب، مرید صَدیق امام راحل و خدمتگزارِ پایدار و سخت‌کوش انقلاب، مرحوم آیت الله واعظ طبسی رحمت الله علیه، تولیت فقید آستان قدس رضوی، حرمت عمری جدّ و جهد در راه اعتلای اسلام را پاس داشتید.
در این ایام که دل‌های ما در سوگ آن عالم وارسته و عزیز به خدا پیوسته، سرشارِ اندوه و ماتم است، حضور ولی امر مسلمین و اقامه نمازی بیادماندنی تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار و مایه تسلای قلب‌های ما خواهد بود.
از مراجع عظام تقلید، حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی، رییس جمهور محترم، آیت الله آملی لاریجانی، رییس محترم قوه قضائیه، جناب آقای دکتر لاریجانی، رییس محترم مجلس شورای اسلامی، رییس و نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، رییس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، وزرا، استانداران و سایر مسئولین دولتی، فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی، علمای اعلام، اساتید و طلاب محترم حوزه‌های علمیه، ائمه محترم جمعه و جماعت خراسان و سراسر کشور، تولیت‌های محترم آستان‌های مقدسه و عتبات عالیات، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، هنرمندان، کارکنان و خدام آستان قدس رضوی و عموم ملت مؤمن که با عیادت در ایام بستری و نیز حضور در مجالس ترحیم یا ارسال پیام، مراتب احترام و لطف خود را ابراز داشتند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.
از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رییس محترم بیمارستان امام رضا علیه السلام، تیم پزشکی، به‌ویژه رییس گروه بیهوشی و کادر درمانی بخش ICU که از هیچ‌گونه تلاشی برای بهبود حال آن فقید سعید فروگذار ننمودند، نیز صمیمانه سپاس‌گزاریم.
در جوار مضجع منور رضوی، از خداوند متعال علو درجات برای ارواح مطهر امام و شهیدان و نیز آن عالم مجاهد و طول عمر با عزت و سلامت برای مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی مسألت می‌کنیم.

بیت مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =