ادامه وزش باد و گرد و خاک در بیشتر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی از ادامه وزش باد و پدیده گرد و خاک در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از خبرگزاری صداوسیما،امیر سرکرده افزود: امروز همچنان وزش باد و پدیده گرد و خاک را در نواحی غربی و جنوب غربی کشور خواهیم داشت.
وی گفت: این پدیده همچنین در جنوب شرقی هم با وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه زابل و شمال سیستان و بلوچستان، تولید گرد و خاک را به همراه خواهد داشت.
سرکرده تصریح کرد: نواحی مرکزی کشور یعنی استان های اصفهان ، مرکزی، قم، البرز، تهران، سمنان و قزوین هم عصر امروز با وزش باد شدید موقتی و پدیده گرد و خاک مواجه خواهد بود.
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه پدیده گرد و خاک در آسمان بیشتر مناطق کشور ماندگار خواهد بود، افزود: بیشترین آسیب ها را استان های غربی و جنوب غربی کشور متحمل می شوند طوری که پیش بینی می شود ؛امروز در استان های خوزستان، ایلام، بوشهر، کرمانشاه و حتی قسمت های جنوبی استان کردستان همین شرایط حاکم باشد.
سرکرده با اشاره به موج بارندگی ها در برخی نواحی کشور ادامه داد: در شمال غرب، استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل ، زنجان و بخش هایی از گیلان امروز شاهد وزش باد ، رگبار و رعد و برق هستیم.
کارشناس هواشناسی گفت: دیروز  وزش باد ، رگبار و حتی تگرگ باعث بروز مشکلاتی در تبریز و آب گرفتگی معابر عمومی در این شهر شد.
سرکرده درباره شرایط آب و هوای تهران گفت: دمای امروز پایتخت در گرم ترین زمان به ۳۶ درجه می رسد و پیش بینی می شود حداقل دما در تهران بیشتر از ۲۲ درجه نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =