هدایت خردمندانه رهبری فتنه سال ۸۸ را مهار کرد

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی صدفی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی‌ماه برگزار شد اظهار داشت: ۹ دی‌ماه یکی از روزهای ماندگار در تاریخ ایستادگی و بیداری ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب همیشه شاهد توطئه‌هایی از سوی دشمنان بودیم خاطرنشان کرد: ایجاد اختلافات قومی، ترور شخصیت‌ها، ایجاد تنش و درگیری بین مردم و مسئولان همه از این دست کارشکنی‌های دشمنان برای براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از جنگ تحمیلی به عنوان یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمنان نام برد و تصریح کرد: عدم موفقیت در این اقدامات بود که دشمنان را به سمت جنگ مخملی و توطئه فتنه ننگین سال ۸۸ کشاند.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: سناریوی تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

صدفی با تاکید براینکه سناریوی براندازی نظام عملا در ۶ دی ماه ۸۸ کلید خورد خاطرنشان کرد: عده‌ای به کف خیابان‌ها در پایتخت ریخته و با هدف ایجاد آشوب و گسترش آن به سایر شهرهای کشور به آتش‌زدن اماکن عمومی، بانک‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها پرداخته و با کتک‌زدن و تعرض به مردم سعی در براندازی حکومت داشتند.

وی از ۹ دی بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام برد و اظهار داشت: در ۹ دی‌ماه بود که مردم فهیم و هوشیار ایران جهت حمایت از ولایت و رهبری و آرمان‌های نظام به صحنه آمدند و حماسه‌ای ماندنی را تقدیم تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران کردند.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه ۹دی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد حماسه عظیم ۹ دی گفت: ملت ایران با حضور عظیم خود تجدید بیعتی با آرمان‌های نظام و رهبری داشتند و توطئه‌های دشمنان را در ابتدا ناکام گذاشتند.

وی حضور بی‌نظیر مردم در این روز را دست اراده الهی است دانست که از آستین مردم بیرون آمد و تصریح کرد: پایبندی ملت ایران به ارزش‌های انقلاب، پایبندی مردم نسبت به ولایت و نفی سلطه زورگویان از پیامدهای این روز برای ملت ایران بود.

صدفی با بیان اینکه ۹ دی فرصتی تا دشمن را بدرستی بشناسید و نسبت به مقابله با ترفند‌های دشمن آمادگی داشته باشید خاطرنشان کرد: مدیریت بحران و هدایت خردمندانه رهبری فتنه سال ۸۸ را سرکوب و اهمیت وجود رهبری و ولایت فقیه را بر همه روشن کرد.

وی باتاکید بر اینکه بعد تبیینی و بصیرت‌افزایی این حماسه برای نسل جوان بیش از هر چیز برای ما اهمیت دارد گفت: باید به مردم، نسل جوان و آیندگان نشان داد چه عواملی باعث بروز این فتنه شد، دست‌های نهان و آشکار در این ماجرا چه کسانی بودند، نقش اصحاب رسانه، مردم و نقش رهبری در مهار فتنه چه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه امسال ۹ دی اظهار داشت: برگزاری همایش‌های تبیینی و بصیرت‌افزایی، برگزاری مراسم در مساجد، هیئت‌ها  و ادارات، تهیه نرم‌افزار از فرمایشات مقام معظم رهبری، تهیه کلیپ  و مستند ازحماسه ۹ دی و تهیه چندین کتابچه و بروشور با هدف تبیین و بصیرت‌افزایی این واقعه برای نسل جوان از اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

وی از تشکیل کمیته فضای‌مجازی ۹ دی و ایجاد کمپین "فراموش نمی‌کنیم" خبر داد و افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری مسابقات ورزشی، تریبون آزاد در سطح شهر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

صدفی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ مردمی ۹ دی در این روز گفت: این مراسم راس ساعت ۹:۳۰ صبح مقابل حسینیه ثارالله کرمان بر گزار می‌گردد و سخنران ویژه این مراسم آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =