اساتید گروه معارف برای دانشجویان الگو باشند

گروه lمعارف: معاون مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان کردستان اساتید معارف باید در دانشجو این انگیزه را ایجاد کند که به راحتی هر سؤالی بپرسد و خود نیز در ایمان، تقوا و عمل برای دانشجوی گروه معارف الگو باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام بهمنی، معاون مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان کردستان امروز، ۱۱ دی ماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی و دانشگاه کردستان اظهار کرد: دانشگاه باید به دروس معارف به دلیل اینکه با بُعد روحانی انسان کار دارد، اهمیت زیادی قائل شوند.

وی با اشاره به دروس تخصصی و عمومی در سطح دانشگاه‌ها افزود: دروسی که در دانشگاه‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شود، اساتید تخصص لازم خود را در این راستا می‌بینند.

معاون مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان کردستان با اشاره به اینکه اساتید گروه معارف به دلیل جایگاه ویژه بین دانشجویان باید علم و تقوا داشته باشند، اعلام کرد: استاد معارف زمانی که وارد دانشگاه می‌شوند، باید دانشجویان احساس آرامش کنند.

وی عنوان کرد: اساتید معارف باید در دانشجو این انگیزه را ایجاد کند که به راحتی هر سؤالی بپرسد و خود نیز در ایمان، تقوا و عمل برای دانشجوی گروه معارف الگو باشد.

حجت‌الاسلام بهمنی بیان کرد: نهاد رهبری دانشگاه کردستان به دنبال این است که گروه معارف و اساتید معارف به معنای واقعی کلمه باید با دانشجویان ارتباط داشته باشند.

وی با اعلام اینکه دفتر نهاد درصدد است تا اساتید گروه معارف با مجوز تدریس در دانشگاه‌ها را انجام دهند، یادآور شد: امیدواریم در گروه معارف دانشگاه‌های استان کردستان تحول عظیمی در این زمینه صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 15 =