باید در مسیر ولایت جان بر کف بمانیم/ عزت نظام در دنیا بی‌نظیر است

دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم گفت: باید این عزت‌ها را قدر بدانیم و با رهبری و مراجع میثاق ببندیم و در مسیر ولایت جان بر کف بمانیم و کسانی که فکر می‌کنند ما به تدریج خسته می‌شویم و در برابر آمریکا و صهیونیست سجده خواهیم کرد، این آرزو را به گور می‌برند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: ۱۹ دی یادآور قیام خونین مردم خداشناس، حق‌شناس، بصیر و انقلابی قم است.

وی خاطرنشان کرد: این نظام مبتنی بر ولایت فقیه پا برجا ماند و علت اساسی عزت مملکت اسلام است، در دنیا این عزت بی‌نظیر است.

دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید قدردان این نعمت باشیم، گفت:‌ کشف حجاب و اهانت به نوامیس ملت از جمله شرایط رژیم شاهنشاهی بود و خفقانی وجود داشت که حتی نمی‌توانستیم به آسانی درس و مباحثه داشته باشیم، بنابراین باید قدر این وضعیت را برای تحصیل، پژوهش و تحقیق بدانیم و حوزه باید در برابر دنیا پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ دشمنان ملت و امت را از امیر مؤمنان(ع) گرفتند و به این وسیله مانعی فکری در برابر امام و یاوران ایشان قرار دادند.

سلیمانی اردهالی با بیان اینکه امام خمینی(ره) توانستند پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را سرنگون کنند و در زباله‌دان تاریخ قرار دهند،‌ گفت: رهبر انقلاب پس از امام به حق و زیبا توانسته‌اند این نظام را رهبری کنند و ما امروز بهترین امنیت را در دنیای پر از فتنه و خونریزی و جنگ داریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ اساتید باید نعمت‌های نظام را گوشزد کنند، باید بدانیم و گوشزد کنیم که دشمنان ما قسم خورده و به نابودی نظام مقدس کمر بسته‌اند.

دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان شبانه‌روز کار می‌کنند، اگر دستشان برسد همان کاری را می‌کنند که چند روز گذشته در عراق با نوامیس عراقی کردند؛ آنها دختران عراقی که راضی به جهاد نکاح نشدند را زنده سوزاندند.

وی خاطرنشان کرد: باید دانست سوریه خط مقدم نظام جمهوری اسلامی ایران است و تحلیل‌گران بزرگ سیاسی دنیا بیان کردند اگر کسی در سوریه و حلب پیروز شود،‌ در خاورمیانه موفق است.

سلیمانی اردهالی یادآور شد:‌ باید این عزت‌ها را قدر بدانیم و با رهبری و مراجع میثاق ببندیم و در مسیر ولایت جان بر کف بمانیم و کسانی که فکر می‌کنند ما به تدریج خسته می‌شویم و در برابر آمریکا و صهیونیست سجده خواهیم کرد، این آرزو را به گور می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =