مرکز ذخایر عظیم نفت و گاز خاورمیانه در اوج محرومیت است

عضو شورای اسلامی شهر رامشیر گفت: شهرستان رامشیر که ذخایر عظیم نفت و گاز آن در خاورمیانه نمونه است در اوج محرومیت قرار دارد و وزارت نفت هیچ توجهی به این شهرستان نمی‌کند.

محمود مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامشیر اظهار کرد: نفت در همه جا منشأء خیر و برکت شده به جز در شهرستان رامشیر که مرکز عظیم ذخایر نفت و گاز خاورمیانه است.

 وی در ادامه افزود: تیم‌های بر‌تر ورزشی رامشیر تنها به دلیل نداشتن منابع مالی از رقابت‌ها ورزشی باز می‌مانند.

عضو شورای شهر رامشیر خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته رامشیر یکی از شهرهایی بود که در رشته فوتبال حرف اول را در استان می‌زد اما امروزه فوتبال در رامشیر مورد بی‌مهری واقع شده و هیچکس از فوتبال حمایت نمی‌کند.

وی گفت: توجه به ورزش در این شهرستان باید در راس برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان قرار داده شود.

مهدیان تصریح کرد: سئوال همه شهروندان رامشیری از وزیر نفت این است که چرا با وجود ۴۰۶ حلقه چاه نفت وزارت نفت هیچ کمکی به ورزش این شهرستان نمی‌کند؟

وی افزود: چرا شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که اکثر تاسیسات نفتی آن در حوزه رامشیر است فکری به حال ورزش و عمران و آبادانی رامشیر نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر رامشیر خاطرنشان کرد: انتظارمان این است که در ازای این همه دود و آلایندگی حاصل از فعالیت شرکت نفت و آلایندگی چاه‌های نفت، وزارت نفت حداقل به یاری ورزش این شهر بیاید.

مهدیان تصریح کرد: جوانان رامشیری در ورزش‌های رزمی در سطح ملی و جهان مطرح هستند و امیدواریم مسوولان ورزش کشور و استان دست این جوانان ورزشکار را بگیرند.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر از استاندار خوزستان می‌خواهم خواسته ما را به مدیران نفتی استان انتقال دهد تا بلکه بخشی از مشکلات رامشیر را مرتفع سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =