طراحان لباس ایرانی-اسلامی وارد بازار بین‌المللی شوند

گروه فرهنگی: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از ورود طراحان لباس ایرانی-اسلامی به بازارهای بین‌المللی خبر داد و گفت: لازم است تا جوانان با رعایت عفاف و حجاب در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان قزوین گام مؤثرتری بردارند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی شهرداری اقبالیه حسین صلح‌جو، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی که با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهری در مصلای امام خمینی(ره) شهر اقبالیه برگزار شد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرموده‌اند، من انقلابی‌ام چراکه احیا کردن آرمان‌ها و اهدافی که مردم به دلیل آن انقلاب کردند، برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی، دینی و قرآنی است.
وی افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی-اسلامی توانسته با تنوع و رنگ‌بندی مناسب، شرایطی را که دین اسلام برای پوشش بانوان تعریف کرده است را فراهم کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: با توجه به هجمه دشمن، جوانان و نوجوانان باید با رعایت عفاف و حجاب، انقلاب اسلامی را به اهداف خود که همان تحقق آرمان‌های امام و رهبری است، رسانده و در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان قزوین گام مؤثری بردارند.
صلح‌جو با بیان اینکه طراحان لباس ایرانی-اسلامی باید وارد بازار بین‌المللی شوند، تأکید کرد: کشور دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تمام عرصه‌‌ها است که برای معرفی این ظرفیت‌ها در حوزه فرهنگی می‌توان گام‌های اساسی برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =