بهره برداری از ۷۴۵ پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی

زاهدان – معاون اقتصادی و مردم‌یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه گفت: افتتاح ۷۴۵ پروژه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم این خطه از کشور است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سرهنگ شهرام اسکندری در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: این طرح ها که از سال ۹۴ کار عملیاتی آن آغاز شده بود در حوزه سرزمینی سه قرارگاه شهید میرحسینی، شهید معمار و شهید سجاد چهارشنبه هفته جاری به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی حوزه سرزمینی قرارگاه شهید میرحسینی را شهرستان زاهدان، میرجاوه، خاش و نصرت آباد عنوان کرد و گفت: پروژه های قرارگاه شهید معمار در شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، فنوج و دلگان و پروژه های قرارگاه شهید سجاد نیز در شهرستان های سراوان، سیرکان، جالق و سیب و سوران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق سپاه خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از جمله اولویت های سپاه در جنوب شرق کشور پس از راه اندازی قرارگاه قدس است که بدین منظور همه ساله پروژه های مختلفی را به مرحله اجرا در می آورد.

وی گفت: از صبح امروز توزیع ۱۰۰۰ بسته کالای رایگان و اقدامات خدماتی برای خانوارهای محروم سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی افزود: این اقلام شامل مواردی از جمله توزیع پتو، زیرانداز، ظروف کامل آشپزخانه، بخاری، آرد، نان، تانکر ذخیره آب، احداث خانه‌های کم هزینه، ایجاد چندین چشمه سرویس بهداشتی، نصب کنتور برق، کندن چاه و آبرسانی به منازل احداث شده و نصب دستگاه تسویه آب بوده که برای مردم محروم منطقه کوهستانی «نمداد» واقع در منطقه‌ای مرزی بین استان‌های سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =