رژیم صهیونیستی شریک اصلی کشتار مردم سوریه و ویرانی وطن‌ آنها است

نماینده پارلمان سوریه، رژیم صهیونیستی را شریک اصلی کشتار مردم سوریه و ویرانی کشور آنها دانست.

«نورا أریسیان»، نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تاکید کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی علیه را باید در چارچوب جنگ تروریستی تحمیل شده به سوریه که استقلال و تمامیت ارضی آن را نشانه گرفته، ارزیابی کرد.

نماینده پارلمان سوریه افزود:‌ تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه با شکست‌هایی همزمان شد که گروه‌های تروریستی در سرتاسر سوریه متحمل شده بودند و در واکنش به این تجاوز دمشق با ارسال دو نامه برای رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، تاکید کرد که دمشق به پیاده کردن قطعنامه‌های مبارزه با تروریسم این سازمان پایبند است و از هیچ تلاشی برای دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز برای بحران این کشور فروگذاری نمی‌کند.

وی افزود: وجود گزارش‌های موثق که نشان می‌دهد، اسرائیل از گروه‌های تروریستی از جمله «جبهه النصره» در سوریه حمایت می‌کند و با مداوای مجروحان آنها ثابت می‌کند، شریک اصلی کشتار مردم سوریه و ویرانی این کشور است.

أریسیان درباره مسئولیت و اختیارات پارلمان جهت حل بحران‌های داخلی و مشکلات مردم سوریه گفت: همه مسئولان در هر نهاد حکومتی و رسمی و در هر منصب و مقامی که قرار دارند، تمام قدرت خود را بکار می‌گیرند که مشکلات موجود را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =