کار سختی در مرحله اول مقدماتی جهانی نداریم/ بازیکنان پارسه شرایط روحی خوبی ندارند

ملی‌پوش والیبال بانوان ایران می‌گوید همه بازیکنان برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان آماده هستند.

نگین شیرتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان، اظهار داشت: از روز شنبه تمرینات را شروع کرده و سه شنبه هم به مالدیو اعزام می‌شویم.

وی درباره آمادگی بازیکنان و شناختش از حریفان کشورمان، گفت: با توجه به اینکه بازیکنان از لیگ آمده‌اند همه آماده و سرحال هستند. ما باید این مسابقات را ببریم. من خودم قبلا با تیم‌های نپال و مالدیو بازی نکرده‌ام و شناختی هم از آنها نداریم. فکر نمی‌کنم سطح بالایی داشته‌ باشند و می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

ملی‌پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که تکلیف پارسه برای حضور در لیگ چه شد و آیا این باشگاه پولی برای قراردادهای شما داده یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ پولی نداده‌اند هر چند گفته‌اند می‌خواهند قراردادهای ما را پرداخت کنند. حالا باید ببینیم فدراسیون چه تصمیمی درباره آنها می‌گیرد.

شیرتری درباره صحبت‌هایی که در خصوص ماندن و یا انحلال پارسه در لیگ مطرح می‌شود و تاثیرات این حرف‌ها روی بازیکنان، تصریح کرد: این اتفاقات تاثیر زیادی می‌گذارد و تیم ما از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. ما امسال لیگ خوبی داریم و سطح تیم‌ها بسیار بالاست. امیدوارم شرایط ما هم بهتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =