اعتراض مربیان و ترک اردو توسط تیراندازان/محدودیت بودجه صدای همه را درآورد!

با توجه به اینکه فدراسیون تیراندازی تصمیم گرفته نفرات کمتری را به مسابقات جهانی بفرستد همین موضوع باعث شد تا سایر تیراندازان اردو را ترک کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی تیراندازی در اسفند به میزبانی هند برگزار می‌شود. در حالی که پیش از این اعلام شده بود قرار است ۱۴ تیرانداز به این مسابقات اعزام شوند، اما در نهایت روز دوشنبه کادر فنی اسامی ۸ تیرانداز را اعلام کردند.

با توجه به کمبود بودجه مه‌لقا جام‌بزرگ و نرجس امام‌قلی‌نژاد از لیست نفرات اعزامی خط خوردند و در ماده تفنگ نجمه خدمتی و الهه احمدی به مسابقات اعزام می‌شوند. همچنین در بخش مردان پوریا نوروزیان و حسین باقری نفرات اعزامی هستند.

بعد از این اتفاقات به تیراندازان دیگر گفته شد اردوی تیم ملی را ترک کنند و همین موضوع اعتراض مربیان را نیز به دنبال داشته است. نکته جالب اینجاست که بعد از تغییر و تحولاتی که در کادرهای مربیگری ایجاد شد، همه مربیان، تیم ملی را در این مسابقات همراهی نمی‌کنند.

جعفر جعفرزاده مربی تیم ملی تپانچه مردان در این باره گفت: از این بدتر نمی‌شود. جالب است به من می‌گویند مربی نمی‌رود و یک نفر دیگر را به عنوان سرپرست اعزام می‌کنند. باید به همه دنیا بگوییم از ما کپی‌برداری کنند.

وی درباره اینکه سایر ورزشکاران اردو را ترک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من به عنوان مربی باید بگویم. ما چند ماه دیگر بازی‌های کشورهای اسلامی را داریم و باید تمرین کنیم اما می‌گویند نه!

مربی تیم ملی تپانچه مردان درباره اینکه شنیده شده به دلیل کمبود بودجه تیم اعزام نمی‌شود، عنوان کرد: در فدراسیون را ببندند! چه کسی گفته وقتی پول نیست به سفر برویم. اگر بدهکاریم واجب نیست به سفر برویم. می‌توانیم منتظر باشیم و سفر بهتری برویم. خودم از نظر فکری بهم ریخته هستم وای به حال ورزشکاران.

محمد رضایی مربی تیم ملی تفنگ نیز درباره این اتفاقات یادآور شد: ورزشکاران شاکی بودند البته حق دارند آنها مدت‌ها در اردو بودند تا برای مسابقات آماده شوند و حالا باید برگردند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که فدراسیون این تصمیم را گرفته است.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که بیش از یک هفته از رفتن هاشمی از فدراسیون نمی‌گذرد. وزارت ورزش که به دنبال برقراری شرایط خوب در این فدراسیون بود، مهدی مبینی را به عنوان سرپرست معرفی کرد، اما حالا کاهش نفرات اعزامی باعث شد تا مربیان هم به این موضوع اعتراض کنند.

نکته قابل تامل اینکه نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با حضور در این فدراسیون اعلام کرد در تلاش است تا وضعیت تیراندازی بهتر شود. همچنین وزیر ورزش نیز در صحبت‌های خود تاکید داشت حالا وقت مدال‌آوری تیراندازی رسیده این در حالی است که حال تیراندازی خوب نیست و نمی‌توان مطمئن شد مدال‌های رنگارنگ تیراندازان در مسابقات پیش رو تکرار می‌شود یا خیر. ورزشکاران ایران در مسابقات آسیایی تهران نتایج خوبی نداشتند. رفتن لازلو، برکناری هاشمی، کمبود بودجه و نبودن فشنگ دست به دست هم داده تا شاید شرایط خوب در فدراسیون تیراندازی نباشیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، اعلام شده الهام هریجانی، گلنوش سبقت‌الهی، محمد احمدی و وحید گل‌خندان در تپانچه قرار است در مسابقات شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =