حساس‌ترین بازی فصل زیر سایه سنگین محرومیت/ جدال لشگر نصفه و نیمه «ژنرال» با پرسپولیسِ توقف‌ناپذیر

آخرین و حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فردا (یکشنبه) میان تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین و حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است.

پرسپولیس در حال حاضر با ۴۴ امتیاز از ۱۹ بازی صدرنشین مطلق لیگ برتر است. تراکتورسازی با ۳۸ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده شاگردان برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود و برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی نباید دست خالی به تبریز برگردد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با لشگری از مصدوم و محروم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی، مهدی شریفی و خالد شفیعی بازیکنان محروم تراکتورسازی هستند و محمد ایرانپوریان و شهرام گودرزی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

اتفاق دیگری که اردوی تراکتورسازی را تحت تأثیر قرارداد، انتشار خبری مبنی بر محرومیت این باشگاه از فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی بود. سرخ‌پوشان تبریزی امیدوار بودند در دیدار فردا از سجاد شهباززاده، مهاجم جدید خود استفاده کنند اما شاید دیگر نتوانند از خریدهای گذشته خود مانند امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک‌زاده هم بهره ببرند.

دیدار فردا تا حدود زیادی تکلیف قهرمان را مشخص خواهد کرد. باید دید تراکتورسازی که از ۳ دیدار خود تنها ۵ امتیاز گرفته می‌تواند با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند یا پرسپولیس که ۵ دیدار اخیر خود را با پیروزی و بدون گل خورده پشت سر گذاشته اختلاف خود را با تراکتورسازی به ۹ امتیاز افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =