ارتباط نجومی‌بگیران با کاندیداهای انتخاباتی/ ۲۲ بهمن حامل پیام‌ ملت به استکبار جهانی است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی در کشور، گفت: این رویداد آسیب بزرگی برای نظام اسلامی بود و متأسفانه برخی از این نجومی بگیران از حامیان انتخاباتی برخی از کاندیداها بودند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، آیت الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ظهر ۲۰ بهمن  در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قائمشهر با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: به حتم راهپیمایی روز جمعه صحنه نمایش عزت و اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خواهد بود.
نمانیده مجلس خبرگان رهبری با بیان این با بیان این که حضور مردم در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام های مهمی برای سیاستمداران جهان دارد، تصریح کرد: هر شعاری که در این روز با عظمت از سوی ملت ایران سر داده می شود حاوی پیام مهمی به سران کفر و استکبار جهانی است.
وی افزود: ملت ایران ثابت کردند که با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌های معمول هیچ گاه از پشتیبانی و حمایت از انقلاب عقب‌نشینی نخواهند کرد.
ملت ایران از هیچ قدرتی هراس ندارد
معلمی با اشاره به سخنان روزاخیر رییس جمهور جدید  آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: رییس جمهور جدید آمریکا باید بداند که ملت ایران از هیچ قدرتی هراس ندارد و همواره بر مواضع خود استوار و پایبند  است.
دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن به اهداف انقلاب
وی افزود: دهه فجرفرصت مبارک و مناسبی برای اندیشیدن شرایط پیش از انقلاب و اهداف آن است.
 معلمی با بیان این که رژیم شاهنشاهی سر سپرده واقعی آمریکا و انگلیس بود، عنوان کرد: تشخیص نحوه فروش نفت و دریافت ما به ازای آن در اختیار آمریکا بود.
وی افزود: غرب به سرکردگی آمریکا اجازه تولید در کشور را نمی داد و تلاش می کرد تا کشورمان را همواره وابسته خود نگه دارد.
بقای انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب کاملاً مردمی در جهان توصیف کرد و اظهار کرد: این انقلاب با پشتوانه عظیم مردم به پیروزی رسیده و دوام و بقای این انقلاب الهی نیز به حضور مردم در صحنه است.
 وجود ضعف فرهنگی در فضای انتخاباتی
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی را به بهانه‌های واهی و دروغین به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند، افزود: این در حالی است که آمریکا و برخی از هم‌پیمانان او به هیچ اصول انسانی در کشورهای مختلف جهان پایبند نیستند و در کارنامه خود جنایت و کشتار ملت‌های بی گناه را به ثبت رساندند.
حقوق‌های نجومی آسیب بزرگی برای نظام اسلامی بود
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی در کشور، گفت: این رویداد آسیب بزرگی برای نظام اسلامی  بود و متأسفانه برخی از این نجومی بگیران از حامیان انتخاباتی برخی از کاندیداها بودند.
معلمی با اشاره به اینکه برخی از اعضای ستاد و کاندیدهای انتخاباتی با دروغ به‌دنبال رأی‌گیری هستند، اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر فضای انتخاباتی کشور با برخی مشکلاتی رو به رو است و باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی موجود این ضعف فرهنگی را رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =