بانگ فجر در نصف‌جهان/حماسه پرشور اصفهانی‌ها در ۲۲ بهمن

اصفهان – با نواختن بانگ فجر انقلاب اسلامی در نصف‌جهان، اصفهانی‌های ولایت مدار از ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی به مید ان آمده‌ند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، از نخستین ساعات صبح امروز و پیش از ساعات اولیه راهپیمایی مردم انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان از پیرو جوان در مسیرهای هشت‌گانه با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند.

انبوه جمعیت از میدان امام حسین (ع) که نقطه گرد آمدن مردم برای حرکت به سمت میدان امام حسین (ع) است به اندازه‌ای از جمعیت انباشته است که صفوف در حرکت جمعیت به سمت خیابان حافظ و میدان امام تا اواخر نیمه دوم خیابان طالقانی مشاهده می‌شود.

خروش رودخانه خروشان مردم نصف‌جهان امروز خیابان‌های  اصفهان را از جمعیت انباشته است و در این میان در سرتاسر مسیر خیابان حافظ تا میدان امام خمینی (ره) حضور گردشگران خارجی جلب توجه می‌کند که برخی به عکس گرفتن و فیلمبرداری از جمعیت مشغولند و برخی نیز در حالی که با تعجب به سیل خروشان اصفهانی‌های همیشه در صحنه نگاه می‌کنند از جوانان در ارتباط با دلیل این حضور سوال می‌کنند.

در میان جمعیت حضور کودکان با سربندهای« ما تا آخر ایستاده‌ایم» جلوه‌ای دیدنی به جمعیت حاضر در خیابان حافظ بخشیده است.

حضور اقشار مختلف مردم اصفهان از مسئولان، روحانیون، بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و خبرنگاران در حالی که پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی و ولایی در دست دارند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی با شکوه بهمن‌ماه را در دیدگان جهانیان تلالو خواهد بخشید.

عکاسان و خبرنگاران خارجی نیز در میان جمعیت قابل توجه خبرنگاران اصفهانی که آمده‌ند تا شور ملت ایران را به تصویر بکشند حضور دارند.

قرار است تا دقایقی دیگر محمدباقر قالبیاف شهردار تهران در جمع پرشور مردم اصفهان در میدان امام خمینی (ره) ایراد سخن بپردازد.

حضور مسئولان اصفهان از رسول زرگرپور استادندار اصفهان، جمالی نژاد شهردار اصفهان، آیت‌الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان کفیل فرماندار اصفهان و دیگر مسئولان در این راهپیمایی جلوه‌ای از حضور مسئولان انقلابی در کنار مردم در دفاع از آرمان های انقلاب را دارد.

هم اکنون بانگ فجر در روز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور اصفهانی‌ها در پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسمان طنین‌انداز شده و این حضور پرشور نویدبخش طنینی انداز شدن حماسه‌ای جدید ملت ایران در گوش جهانیان و پیامی روشن برای دنیا استکباری است که این ملت هرگز در برابر خواسته های آنها تسلیم نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شش =