دیدار بهادر مولایی با آیت‌الله بطحایی گلپایگانی

بهادر مولایی با آیت‌الله العظمی دکتر بطحائی گلپایگانی نماینده مردم محترم تهران در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دیدار صمیمانه بهادر مولایی نایب قهرمان وزنه بردار جهان و قهرمان آسیا و هیئت همراه با حضرت آیت‌الله العظمی دکتر بطحائی گلپایگانی نماینده مردم محترم تهران در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز قدردانی از بهادر مولایی در خصوص کسب افتخارات متعدد برای جمهوری اسلامی ایران برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت  از خدای منان خواستار شد.

بهادر مولایی ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده جهت دیدار بر اساس شیوه پهلوانی خود، از تمام عزیزانی که باعث پیشرفت و کسب عناوین و افتخارات گشته تشکر کرده و خود را مرهون زحمات تمامی عزیزان دست اندرکار من جمله ریاست محترم فدراسیون و اساتید همراه دانست.

سپس، سعید بابایی گزارشی را به حضرت آیت الله دکتر بطحائی گلپایگانی اعلام داشتند که:

در ابتدا حضور جناب آقای دکتر سلطانی فر را به عنوان وزیرمحترم ورزش و جوانان ایران تبریک عرض کردند و اعلام نمودند از آنجائیکه آقای دکتر سلطانی فر درتمامی مقاطع مدیریتی پرتلاش و موفق بودند قطعا حضور ایشان در وزارت ورزش نیز باعث خیر و برکت خواهد بود.

وی ادامه داد: دنیا برای بد معرفی کردن ایران هزینه کرده است اما سوال مهم اینجاست که ما برای معرفی واقعی خودمان چه اعتباری اختصاص داده‌ایم.  البته دولت در بخشی که مربوط به تغییر ادبیات جهانی نسبت به ما بود تلاش کرده، اما به نظر می‌رسد برای معرفی اقتدار و توانمندی‌های ورزشی کشور در فضای بین‌الملل یکی از موارد مورد نگاه و اثرگذار حضور و یکدستی قهرمانان ورزشی ایران با کشورهای جهان در کنار یکدیگر است که این اتفاق باعث نشان دادن محبت و فرهنگ ورزشی ایران است.

بر این اساس یکی از از فعالیت‌های جدید بهادر مولایی، تاسیس سازمانی غیر دولتی جهت حضور قهرمانان مدال آور جهان است.

آیت الله بطحائی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ایده و تز فکری بهادر مولایی در خصوص تأسیس سازمانی جهت ایجاد پیوند قلبی و الفت بین قهرمانان به ایشان تبریک گفت و برای ایشان از خداوند منان سلامتی و موفقیت بیش از پیش مسئلت کرد. همچنین پیشنهاد دادند که اسم این سازمان با عنوان (تقریب القهرمانان) ثبت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =