تقدیر از ۷ هزار مادر شههید در طرح مادران آسمانی در هفته پایانی اسفند/ اجرای این طرح در افغانستان و سوریه علاوه بر ایران

مسئول روابط عمومی ستاد بین‌المللی طرح مادران آسمانی با اشاراه به اجرای طرح مادران آسمانی گفت به دنبال آن هستیم در هفته پایانی اسفند از مادران شهدا به نیابت از شهید بزرگوار و والامقام تقدیر به عمل آوریم.

علی خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در حاشیه چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای طرح مادران آسمانی گفت: این طرح بین‌المللی از سال ۸۷ آغاز شده است.

وی افزود: در سال اول این طرح با تقدیر و تجلیل و دیدار از ۵۰ شهید در منطقه شمال شرق تهران آغاز شد که امروز این طرح بین‌المللی به برکت خون شهدا بال و پر پیدا کرده است.

مسئول روابط عمومی ستاد بین‌المللی طرح مادران آسمانی تصریح کرد:‌در نظر داریم تا روز مادر به نیابت شهید خدمت آن مادر شهید بزرگوار و والامقام رسیده و هدیه‌ای را از نیابت ایشان تقدیم به مادر کرده و این روز بزرگ را تبریک می‌گوییم.

خاکی تصریح کرد: این طرح علاوه بر کل کشور به برکت خون شهدا بین‌المللی شده به طوری که سال گذشته این طرح در عراق و لبنان اجرا شده و تلاش داریم تا سال جاری این طرح در افغانستان و سوریه نیز علاوه بر دو کشور دیگر اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: سایتی به نام www.arsh.ir راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند ضمن ثبت‌نام و معرفی شهید خود در این سایت هدیه را دریافت کرده و به نیابت از آن شهید تقدیم مادر شهید کنند.

مسئول روابط عمومی ستاد بین‌المللی طرح مادران آسمانی گفت: باید تلاش کنیم تا روز مادر یاد و خاطره شهیدان و مادران شهید را از یاد نبریم.

خاکی افزود: این طرح را بین ۶ تا ۷ هزار خانواده شهید اجرا خواهیم کرد که از روز ۲۲ بهمن یعنی روز تکریم مادران شهدا آغاز و روز ۲۹ اسفند که روز ولادت حضرت فاطمه زهرا است این طرح پایان می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: سال گذشته این طرح بین هزار خانواده شهید اجرا شده بود اما سال جاری بنا داشتیم تا از ۱۵ هزار خانواده شهید تقدیر کنیم اما به دلیل عدم حمایت نهادها و دستگاه‌های متولی و کمبود منابع مالی این طرح بین ۶ تا ۷ هزار خانواده اجرایی خواهد شد و چون این طرح کاملاً به صورت مردمی و فاقد هرگونه حمایت دولتی است از عموم مردم می‌خواهیم در این زمینه به ما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =