خطر تروریسم امروزه حامیان این پدیده را هم تهدید می‌کند

نماینده پارلمان مصر با اشاره به گسترش پدیده تروریسم در سراسر جهان تاکید کرد: خطر این پدیده امروزه حتی حامیانش را نیز تهدید می‌کند.

«سمیر ابو طالب»، نماینده پارلمان مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، تصریح کرد: پدیده تروریسمی که امروز در جهان شاهد آن هستیم، دلالت بر نفرت افراد ضعیف‌النفس و در عین حال خودخواهی برخی از کشورهای قدرتمند در عرصه بین الملل از پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری در کشورهای دیگر است.

نماینده پارلمان مصر افزود: بهمین منظور کشورهای قدرتمند با استفاده ابزاری از این افراد ضعیف‌النفس تلاش دارند با ایجاد مانع در مسیر رشد و پیشرفت کشورها اهداف خود در سیطره بر آنها را محقق کنند.

ابو طالب خاطر نشان کرد: پدیده تروریسم چنان در جهان انتشار یافته که حتی کشورهای حامی این پدیده شوم را نیز تهدید می‌کند، بهمین دلیل تمام کشورهای جهان به فکر مبارزه با تروریسم افتاده‌اند.

وی ادامه داد: افراد ضعیف النفس جایی در این سرزمین ندارند و این موضوعی است که مردم مصر از هر قشر و طایفه‌ای به آن آگاهند و از توطئه‌ای که منطقه و کشور آنها را تهدید می‌کند، به خوبی باخبرند.

نماینده پارلمان مصر در این راستا، با دادن هشدار نسبت به خطری که از جانب شمال شرقی و شمال استان سینا، این کشور را تهدید می‌کند، گفت: همه می‌دانند، هدف موسسات و نهادهای دولتی و حکومتی مصر هستند که در برابر این خطر ایستادگی می‌کنند.

ابوطالب با تاکید بر اینکه برخی از کشورها علیه ثبات و استقرار مصر توطئه کرده و از گروه‌های تروریستی در این کشور حمایت می‌کنند، ادامه داد: اینجا مصر است، کشوری که مردمش راه را بر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های تفرقه آمیز بسته و اجازه بروز چنین فتنه‌هایی را نمی‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =