مسابقات بدمینتون بانوان پیشکسوت کشور در دلیجان برگزار شد

اراک_ نایب رئیس هیات بدمینتون استان مرکزی گفت: نهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی بانوان پیشکسوت کشور، با هدف شناخت نفرات برتر و اعزامی به مسابقات جهانی، در دلیجان برگزار شد.

فریبا مددی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان بانوان کشور در چهار رده سنی در دو بخش انفرادی و دو نفره با شرکت ۹۰نفر از ۱۸ استان کشور به میزبانی دلیجان برگزار شد .

وی افزود: در بخش انفرادی، در رده سنی ۳۵تا ۳۹سال بهاره محمودی از کیش، رده سنی ۴۰تا۴۴سال سیمین مهدوی از تهران، رده سنی ۵۰تا ۵۴سال طاهره پورقنبر از گیلان  و در رده سنی ۵۵سال به بالا نسرین شادرو از زنجان عناوین نخست را کسب کردند.

مددی بیان داشت: در بخش دو نفره هم، در رده سنی ۳۵تا۳۹ سال سیمین مهدوی و سمانه نادری از تهران، رده سنی ۴۰تا۴۹سال حمیرا حبیبی و شیرین فرزیان از تهران و رده سنی ۵۰ به بالا هم طاهره پورقنبر و فاطمه محمدنژاد از گیلان مقام های اول را به دست آوردند.

نایب رئیس هیات بدمینتون استان مرکزی تصریح کرد: همچنین بهاره محمودی از کیش، سیمین مهدوی از تهران، لعیا کاوندی از زنجان، طاهره پورقنبر از گیلان و نسرین شادرو از زنجان به مسابقات جهانی پیشکسوتان راه یافتند.

به گفته مددی، مسابقات جهانی پیشکسوتان بدمینتون هر دو سال یک بار برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =