بسیج افتخار خدمت به محرومین را دارد/مسئولین پردیس همکاری کنند

پردیس- فرمانده سپاه ناحیه پردیس با بیان اینکه بسیج افتخار خدمت به محرومین را دارد از مسئولین پردیس خواست در مورد اعطا زمین و مجوزهای ساخت مسکن محرومین این شهرستان همکاری کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا توسلی‌پور شب گذشته در نشستی خبری در خصوص پیگیری‌های صورت‌گرفته در رابطه با احداث ۳۲ واحد مسکونی برای سکونت محرومین مناطق حاشیه ای شهرستان پردیس و منطقه ازون‌تپه اظهار داشت: فعالیت در زمینه محرومیت زدایی و حاشیه نشینی از سوی فرمانده کل قوا امام خامنه ای عزیز تاکید شده که تمام دستگاهها و نهادها دراین حوزه اقدامات مربوط به خودشان را انجام بدهند،بسیج افتخار خدمت به محرومین را دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های محرومیت زدایی از سال ۹۲ در شهرستان پردیس توسط سپاه این شهرستان انجام شده است گفت: آسیبی که اکنون در شهرستان پردیس وجود دارد حاشیه نشینی و سکونت در منازل آلونکی است که با تصرف زمین های بیت المال صورت گرفته است.

توسلی پور ادامه داد: تمام تمرکز خود را برای اسکان حاشیه نشینان که املاک بیت المال را تصرف کرده اند معطوف کرده ایم و مجموعه بسیج توفیق داشت تا با احداث مسکن هایی نسبت به محرومیت زدایی در این منطقه اقدام کند، اعتبارات خوبی از سپاه استان برای آغاز ساخت مسکن برای حاشیه نشینان و محرومین اختصاص داده شده که منتظریم فرمانداری و شهرداری زمین در اختیار قرار دهند تا عملیات ساخت آغاز شود.

وی گفت: همکاری دستگاه ها برای اعطا مجوز ساخت  بسیار ضروری و لازمه کار است و برای عملیات ساخت از خیرین، بهزیستی، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه پردیس اظهار داشت: مقرر شده تا پایان ساعات اداری روز چهارشنبه زمین و مجوزهای لازم در اختیار مجموعه سپاه قرار گیرد تا کار ساخت به صورت قانونی آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =