کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناخنتد

قرعه کشی مرحله دوم از رقابتهای لیگ جهانی کاراته برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات رقبای خود را شناختند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر،  هلند در شهر رتردام میزبان ۱۲۵۸ ورزشکار از ۷۳ کشور در قالب مرحله دوم لیگ جهانی موسوم به کاراته وان می باشد. رقابتهایی که ۳ روز به طول خواهد انجامید.

سهیل ساجدی فر در کاتای انفرادی اولین نماینده ایران است که روی  تاتامی روتردام دور نخست برای دیدار با  «جورج داچانی» از فرانسه قرار می‌ گیرد و در صورت پشت سر گذاشتن این کاراته‌کا با برنده دیدار هلند و ایرلند جدال خواهد کرد.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، ابراهیم حسن بیگی در اولین مبارزه باید با «هالیت عثمانی» از مقدونیه رقابت کند و در صورت برتری به مصاف یکی از کاراته‌کاهای مالزی و یا اوکراین می‌رود. ذبیح‌اله پورشیب هم در وزن ۸۴- کیلوگرم در نخستین گام با «برات جاکوبی» از مقدونیه دیدار می‌کند و سپس رو در روی نماینده فرانسه قرار می‌گیرد.

همچنین در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سامان حیدری ابتدا «اندره گرنویچ» از بلاروس را پیش رویش می‌بیند و در صورت برتری در این رقابت باید با یکی از نمایندگان مقدونیه، اسپانیا و یا چین تایپه مبارزه کند. سجاد گنج زاده دیگر ایرانی حاضر در این وزن، ابتدا با «چین یونگ وانگ» از چین تایپه جدال می‌کند و سپس با برنده دیدار اسپانیا و کوزوو رو در رو خواهد شد.

امروز (جمعه) و در اولین روز این رقابت‌ها کاراته‌کاهای وزن ۵۰- کیلوگرم زنان و ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم مردان و کاتاروهای انفرادی و تیمی رقابت می‌کنند که «سهیل ساجدی‌فر» تنها ایرانی حاضر در این روز است. در روز دوم این پیکارها نیز (شنبه – ۲۸ اسفندماه) مبارزات اوزان ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان و ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که «ابراهیم حسن بیگی، ذبیح‌اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده و سامان حیدری» به مصاف رقبایشان می‌روند.

در روز اول و دوم مسابقات کاراته وان هلند، رقابت‌های مقدماتی و گروه شانس مجدد برگزار می‌شود و روز یکشنبه (۲۹ اسفندماه) پیکارهای مدال برنز و فینال برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =